اخبار داغ

امام جمعه شهر اردل تاکید کرد

آمریکا و هم‌پیمانانش سردمدار نقض حقوق بشر هستند

آمریکا و هم‌پیمانانش سردمدار نقض حقوق بشر هستند
امام جمعه شهر اردل گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش در خط مقدم تروریسم و زیرپا گذاشتن حقوق بشر قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه هفت تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که با حضور مسئولین شهرستان در مسجد حضرت اباالفضل (ع) شهر اردل برگزار شد گفت: در بازخوانی حقوق بشر آمریکایی‌ها این نکته را باید گفت که شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش ازجمله جنایاتی است که توسط آمریکایی‌ها صورت گرفته است.

بهرامی عنوان کرد: حقوق بشر آمریکایی یعنی به فردی که هواپیمای مسافربری را مورد هدف قرار داده و این فاجعه را رقم‌زده است مدال می‌دهند.

 وی بیان کرد: در حقوق بشر آمریکایی هیچ مرز و قانونی معنا ندارد، جوانان فلسطینی که از حقوق خود دفاع می‌کنند را تروریست می‌خوانند و اسرائیل غاصب را مورد تأیید قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام بهرامی با اشاره به نوع دیگری از حقوق بشر آمریکایی گفت: از وقتی آمریکایی‌ها در افغانستان قدم گذاشته‌اند میزان تولید مواد مخدر در این کشور 55 درصد افزایش پیدا کرده این در حالی است که ما باید در حوزه مبارزه با مواد مخدر شهید بدهیم تا افیون وارد کشور نشود.

خطیب جمعه شهر اردل با اشاره به اینکه جنایات و دشمنی‌های آمریکا با مردم ایران فقط مربوط به دوران گذشته نیست، اظهار داشت: روند شرارت‌ها و ددمنشی‌های آمریکا تا همین امروز ادامه دارد و دخالت‌های بی‌شرمانه آمریکا در امور ایران از نظر حجم و عمق آن بسیار افزوده شده و دشمنی‌ها شکل مرموزتر و پیچیده‌تری به خود گرفته است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه