اخبار داغ

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

خرید بیش از 10 میلیارد تومان گندم از کشاورزان خراسان‌جنوبی/ بیش از 6 میلیارد تومان پرداخت شد

خرید بیش از 10 میلیارد تومان گندم از کشاورزان خراسان‌جنوبی/ بیش از 6 میلیارد تومان پرداخت شد
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: 10 میلیارد و 251 میلیون و 300 هزار تومان گندم از کشاورزان خراسان‌جنوبی خریداری شد که از این رقم 6 میلیارد و 740 میلیون و 200 هزار تومان به حساب کشاورزان پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی عصمتی‌پور معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: 66 درصد از  مطالبات گندم کاران خراسان جنوبی پرداخت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: تا چهارم تیرماه، میزان 6 هزار و 44 تن گندم از کشاورزان خریداری شده که از این رقم 5 هزار و 948 تن در سامانه بانک ثبت شد.
,
 
,
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی مجموع قیمت گندم خریداری شده از کشاورزان را 10 میلیارد و 251 میلیون و 300 هزار تومان اعلام کرد و گفت: از این رقم 6 میلیارد و 740 میلیون و 200 هزار تومان به حساب کشاورزان پرداخت شد.
,
 
,
عصمتی‌پور اظهار کرد: 3 میلیارد و 511 میلیون و 100 هزار تومان از مطالبات باقیمانده کشاورزان، نیز در نوبت پرداخت است.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه امسال رغبت کشاورزن برای فروش گندم بیشتر شده، افزود: مطالبات کشاورزان براساس تاریخ تحویل به مراکز و ثبت در سامانه بانک کشاورزی پرداخت می شود که خوشبختانه امسال پرداخت هزینه گندم خریداری شده با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
,
 
,
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مطالبات کشاورزان تا تاریخ 28 خرداد به طور کامل تسویه شده است.
,
 
,
عصمتی‌پور قیمت هر کیلوگرم گندم خریداری شده از کشاورزان را هزار و 700 تومان اعلام کرد و گفت: گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در 19 مرکز خرید با نظارت جهاد کشاورزی در خراسان‌جنوبی خریداری می‌شود.
,
 
,
وی بیان کرد: میزان 18 هزار و 680 هکتار از اراضی کشاورزی خراسان‌جنوبی زیرکشت گندم است که پیش بینی می شود، در سال جاری میزان 64 هزار تن گندم از این سطح برداشت شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه