اخبار داغ

معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری بیرجند خبر داد

اجرای پروژه دیوار پادگان 04 بیرجند بدون اعتبار/ بهره‌برداری از فاز یک این پروژه تا دو ماه آینده

اجرای پروژه دیوار پادگان 04 بیرجند بدون اعتبار/ بهره‌برداری از فاز یک این پروژه تا دو ماه آینده
معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری بیرجند با اشاره به این‌که برای اجرای این طرح اعتباری درنظر گرفته نشده است، گفت: در حال حاضر از اعتبارات جاری شهرداری برای این پروژه هزینه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عدل معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری بیرجند امروز در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: تخریب دیوار پادگان 04 بیرجند با توافقنامه بین شهرداری و فرماندهی 04 بیرجند جهت اجرای طرح تفضیلی شهر بیرجند از سوم تیرماه آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با بیان این‌که دیوار پادگان 04 بیرجند به میزان 6.5 متر عقب‌نشینی خواهد کرد، افزود: این پروژه به صورت فاز به فاز انجام می‌شود و فاز یک آن تا دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
,
 
,
معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری بیرجند با اشاره به این‌که برای اجرای این طرح اعتباری درنظر گرفته نشده است، افزود: در حال حاضر از اعتبارات جاری شهرداری برای این پروژه هزینه می‌شود.
,
 
,
عدل تصریح کرد: اجرای طرح تعریض خیابان ارتش در کاهش بار ترافیکی، امنیت تردد شهروندان و زیبایی بصری خیابان ارتش موثر خواهد بود.
,
 
,
وی افزود: اراضی پادگان 04 بیرجند به باغ ملی تبدیل و دیوار جدیدی که کشیده می‌شود زیباسازی شده و با یک متر ارتفاع و نرده خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه