اخبار داغ

بخشدارمرکزی لنده:

عشایر مولدترین قشر در جامعه هستند/تاپای جانم از حقوق مردم شهرستانم دفاع خواهم کر

عشایر مولدترین قشر در جامعه هستند/تاپای جانم از حقوق مردم شهرستانم دفاع خواهم کر
بخشدارمرکزی لنده در واکنش به برخی خبرهای در خصوص توقیف لودر اداره امورعشایری در شهرستان لنده گفت: همه ما اعتقاد راسخ داریم که عشایر مولدترین قشرجامعه هستند و باید از آنان حمایت همه جانبه صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، عادل مرادی در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری در واکنش به توقیف لودر اداره امورعشایری در شهرستان لنده گفت: اگر به دنبال تحقق شعار سال در رونق و تولید هستیم باید به عشایر شهرستان در مناطق ییلاقی این شهرستان بهترین خدمات را ارائه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

وی افزود: عشایر سرمایه های اجتماعی و تولیدی این جامعه هستند که سهم زیادی در تولیدات دامی و لبنیات شهرستان و استان دارند.

,

بخشدار مرکزی لنده تصریح کرد: به دلیل گستردگی حوزه استحفاضی ییلاق در شهرستان لنده بیش از یک ماه است که لودر اداره امور عشایری در مناطق ییلاقی در حال خدمت رسانی بوده است که باتوجه به بحث گستردگی حوزه استفاظی و عدم اتمام بازگشایی جاده عشایری منطقه دلی مهرجان این لودر را توقیف کردیم که به محض بازگشایی این جاده لودر مذکور در اختیار مسئولان این اداره قرار خواهد گرفت.

,

مرادی با قدردانی از زحمات اداره امورعشایری گفت: هیچگاه نباید خدمات یک اداره را نادیده گرفت و ما قدردان این زحمات هستیم ولی توزیع خدمات باید به صورت هماهنگ صورت گیرد تا همه از این خدمات  استفاده کنند.

,

وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه ها در اگاهی بخشی به جامعه گفت: امروز مهمترین رسالت اطلاع رسانی بر دوش رسانه ها است و رسانه هستند که می توانند تاثیرگذارترین نقش را در جامعه ایفا کنند لذا انتظار داریم رسانه ها بدون آگاهی از اصالت یک خبر مطلبی درج نکنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه