اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری 30 عنوان برنامه در راستای شکوفایی توانمندی‌های جوانان

برگزاری 30 عنوان برنامه در راستای شکوفایی توانمندی‌های جوانان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در ایام تابستان 30 عنوان برنامه در چهار محور، فرهنگی و اجتماعی، مذهبی و مناسبتی، آموزشی و بشردوستانه در راستای شکوفایی توانمندی‌های جوانان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد رحیم شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراغت این سازمان برای نوجوانان و جوانان در سطح استان اشاره و اظهار کرد: برنامه ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان می‌تواند زمینه ساز رشد بسیاری از توانمندی‌های آنان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  محمد رحیم شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراغت این سازمان برای نوجوانان و جوانان در سطح استان اشاره و اظهار کرد: برنامه ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان می‌تواند زمینه ساز رشد بسیاری از توانمندی‌های آنان باشد.,
 
,
وی با اشاره به این‌که کلاس های اوقات فراغت از 15 تیرماه جاری آغاز و تا شهریور ادامه خواهد داشت، افزود: جمعیت هلال احمر برای ۲۲ هزار نفر از جوانان و دانش‌آموزان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت برنامه ریزی کرده است.
,
 
,
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی امدادی مبتنی بر نیاز محلی برای بیش از یک هزار نفر و برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه برای بیش از یک‌هزار و 500 نفر از جمله برنامه‌های پیش رو است.
,
 
,
شهریاری تصریح کرد: در ایام تابستان 30 عنوان برنامه در چهار محور، فرهنگی و اجتماعی، مذهبی و مناسبتی، آموزشی و بشردوستانه در راستای شکوفایی توانمندی‌های جوانان برگزار می‌شود.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: دوره آموزش امداد و کمک‌های اولیه برای یک‌هزار و 700 نفر و همچنین دوره‌های آموزش آتش نشانی برای 760 نفر برگزار خواهد شد.
,
 
,
شهریاری با اشاره به این‌که برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های داوطلبی به مدت 40 ساعت برای بیش از یک‌هزار و 200 نفر برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی 8 ساعته آمادگی در برابر مخاطرات برای بیش از 350 نفر پیش بینی شده است.
,
 
,
وی افزود: در مجموع 11 عنوان برنامه در قالب برنامه‌های آموزشی هلال احمر در ایام تابستان برای بیش از 9 هزار نفر اجرا می‌شود.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی امدادی، برگزاری کلاس نقاشی و قصه خوانی و برگزاری کلاس‌های هنری از جمله برنامه‌های اوقات فراغت است.
,
 
,
شهریاری با اشاره به برگزاری اردوهای استانی و کشوری برای 250 نفر از اعضای فعال جوانان، اظهار کرد: در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ویژه برنامه‌های مذهبی و مناسبتی اعم از نشست تخصصی جوانان، برپایی ایستگاه سلامت و برگزاری کلاس‌های ورزشی و مسابقات پیش بینی شده است.
,
 
,
 وی افزود: طرح پیمان (پیشگیری از اعتیاد در جهت تأمین نشاط اجتماعی) به بیش از 500 نفر از جوانان در راستای آگاهی بخشی جوانان در برابر معضل اعتیاد آموزش داده می‌شود.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: اهدای خون، تشکیل زنجیره انسانی نه به اعتیاد، پاکسازی محیط زیست و رنگ آمیزی مدارس و اعزام کاروان نیکوکاری از جمله برنامه‌های بشردوستانه هلال احمر است.
,
 
,
شهریاری تصریح کرد: یکی از ماموریت‌ها و برنامه‌‌های جمعیت هلال احمر کمک دارو و تجهیزات پزشکی است و داروخانه هلال احمر در استان خراسان جنوبی نیز جز داروخانه‌های فعال در تامین داروهای کمیاب و خاص است.
,
 
,
وی افزود: داروخانه هلال احمر خراسان جنوبی برای تمام داروخانه‌های استان و حتی جنوب خراسان رضوی دارو تامین می‌کند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه