اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

حرف و عمل متناقض اروپا در اجرای برجام/ غربی‌ها پایه برجام را شل کردند/ مردم نمی‌خواهند حقوق‌شان در مقابل اروپا واگذار شود

حرف و عمل متناقض اروپا در اجرای برجام/ غربی‌ها پایه برجام را شل کردند/ مردم نمی‌خواهند حقوق‌شان در مقابل اروپا واگذار شود
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که غربی‌ها پایه‌ی برجامی که خودشان درست کردند را شل کردند گفت: اروپا درست است که می‌گوید به برجام پایبند است اما همچنان ایران را در تحریم دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن اشاره به 16 تیر آخرین روز مهلت ایران به اروپا و شروع مرحله دوم کاهش تعهدات برجامی، گفت: اروپایی‌ها از آمریکا بیشتر تبعیت می‌کنند و با ما در مذاکرات راه نمی‌آیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: غربی‌ها پایه‌ی برجامی که خودشان درست کردند را شل کردند و ما را تهدید می‌کنند و می‌گویند ایران در برجام بماند و آن را نگه دارد.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که آیا ایران تحمل دارد کل برجام بر سر ایران خراب شود؟ گفت: برجام یک معاهده بین‌المللی بوده که ایران با شش کشور دیگر بسته است و سازمان ملل نیز در آن بوده است.
,
 
,
امیرحسنخانی گفت: اروپایی‌ها می‌خواهند برجام را خراب کنند اما می‌گویند ایران از برجام خارج نشود.
,
 
,
وی ضمن تأکید بر این‌که اکنون تمام اتفاقاتی که می‌خواهد بر اثر خراب‌شدن برجام بیفتد، افتاده است گفت: اروپا درست است که می‌گوید به برجام پایبند است اما همچنان ایران را در تحریم دارد.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها حتی در حد موادغذایی، تجهیزات پزشکی و دارو به ما نمی‌دهند اما اعتقادشان این است که اگر ایران از برجام خارج شود، اروپا تحریم خود را از سر می‌گیرد!
,
 
,
امیرحسنخانی تأکید کرد: در حال حاضر اروپا تحریم خود را از سر گرفته است و مردم نیز با شدیدترین تحریم‌ها نه‌تنها از جانب آمریکا بلکه از جانب تمام کشورها روبرو هستند.
,
 
,
وی با بیان این‌که مردم هزینه فشار و تحریم‌ها را پرداخت می‌کنند افزود: درست است دولت گرفتار است اما بار اصلی را مردم می‌کشند.
,
 
,
این نماینده مردم در خانه ملت گفت: بار جنگ تحمیلی را مردم تحمل کردند و بار تحریم، جنگ اقتصادی و فشار را نیز مردم تحمل می‌کنند.
,
 
,
امیرحسنخانی تأکید کرد: مردم در شرایط کنونی می‌گویند در این شرایط، ذلت تحمل نمی‌کنیم و حاضر نیستیم در این شرایط حقوق ما را واگذار کنید.
,
 
,
وی گفت: دولت با شورای امنیت ملی هماهنگ است و در گام اول در خروج از برجام اقدامات خوبی انجام داده‌اند و اکنون نیز تیم دیپلماسی ایران برنامه خوبی را پیش می‌برند و امیدواریم از حق مردم به خوبی بتوانند دفاع کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه