اخبار داغ

پس از انتصابات جدید در بسیج مشخص شد؛

تفاوت مدیریت بسیجی با رقابت‌های عجیب برای رسیدن به قدرت+ فیلم

تفاوت مدیریت بسیجی با رقابت‌های عجیب برای رسیدن به قدرت+ فیلم
در شرایطی که مدیران غیر بسیجی برای تصاحب کرسی های مدیریت با یکدیگر به رقابت پرداخته و بارها همدیگر را محکوم می کنند، مدیران بسیجی در سپاه و بسیج بعد از کناره گیری از کرسی های مدیریت از هیچ کمکی به همدیگر فروگذار نمی کنند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساعتی پیش حضرت آیت الله خامنه‌ای در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی را به سِمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی را به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ایشان همچنین از تلاشهای ارزنده و مواضع انقلابی سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور در دوره تصدی این مسئولیت، تشکر و قدردانی کردند.

,

در ادامه این انتصابات سردار غیب پرور به مناسبت انتصاب سردار سلیمانی به ریاست سازمان بسیج مستضعفین پیام تبریکی را صادر کردند.

,

در این پیام آمده است:«برادر عزیزم سردار غلامرضا سلیمانی، اعتماد فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) را به جنابعالی تبریک عرض نموده و امیدوارم در خدمت به آحاد بسیجیان و ملت قهرمان ایران اسلامی همواره موفق و پیروز باشید.»

,

یکی از بارز ترین روحیات فرماندهان و مدیران در نهادهای نظامی مانند سپاه و بسیج عدم دلبستگی به میز و صندلی ریاست بوده چرا که این مناصب را جایگاهی برای خدمت یم دانند نه قدرت.

,

در شرایطی بعد از هر انتخابات معمولا جابه جایی مدیران در سطوح مختلف صورت می گیرد، این جابه جایی ها با کینه و دشمنی همراه بوده تا جایی که هر مدیر مدیر قبلی خود را تخریب کرده و مدیرانی که دستشان از کرسی های قبلی کوتاه می شود از هر فرصتی برای تخریب مدیران جدید استفاده می کنند.

,

اما شیوه اخلاقی مدیران بسیجی به شکلی است که حتی رفاقت و صمیمیت ها نسل های بعدی جا به جایی مدیران هم وجود دارد.

,

چندی پیش در مراسم معارفه سردار سلامی و تودیع سردار جعفری شاهد دوستی و حضور 4 فرمانده سپاه در یک قاب و دست در دست همدیگر بودیم.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه