اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:

تعاملات تجاری ایران و ترکیه افزایش می یابد

تعاملات تجاری ایران و ترکیه افزایش می یابد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در دیدار با هیات ترکیه‌ای گفت: استانداری اردبیل از تعاملات تجاری و صنعتی با کشور‌های همجوار و دوست حمایت کرده و امیدوار است با کاربردی کردن روابط دوجانبه با ترکیه، میزان سرمایه‌گذاری‌های مشترک افزایش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، ارژنگ عزیزی عصر امروز معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در جمع خبرنگاران از دیدار با هیات ترکیه ای خبرداد و گفت: استانداری اردبیل از تعاملات تجاری و صنعتی با کشور‌های همجوار و دوست حمایت کرده و امید است با عملیاتی و کاربردی کردن روابط دوجانبه با ترکیه میزان سرمایه‌گذاری‌های مشترک افزایش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبرداد و گفت: تلاش می کنیم تا مشکلات واحد‌های تولیدی در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع شود.

,

 عزیزی در ادامه سخنان خود از بازدید هیأت تجاری و صنعتی وان ترکیه از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استانخبرداد و گفت: دو طرف بر افزایش مبادلات تجاری و سرمایه گذاری‌های صنعتی تاکید کردند.

,

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اردبیل به لحاظ موقعیت آب و هوایی مناسب و بخش کشاورزی، از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

,
انتهای پیام/ج
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه