اخبار داغ

یادداشت؛

دولت با اجرای اینستکس برجام نا فرجام را تکرار می کند

دولت با اجرای اینستکس برجام نا فرجام را تکرار می کند
۱۶ آذر پایان فرصت به کشورهای اروپایی است تا به بد عهدی های خود پایان دهند و دولت اینبار نباید در قبال اینستکس ماجرای تلخ برجام را تکرار کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، ۱۶ آذر پایان فرصت به کشورهای اروپایی است تا به بد عهدی های خود پایان دهند و دولت اینبار نباید در قبال اینستکس ماجرای تلخ برجام را تکرار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

حالا که شورای عالی امنیت ملی پای کار آمده است و مصوبه ای را برای پایان دادن به بد عهدی های کشورهای اروپایی به تصویب رسانده و دولت مسیر روشن را برای دولت مشخص کرده است.

,

دولتمردان نیز باید با انتخاب بهترین تصمیم که همانا برخورد از موضع اقتدار است به کشورهای اروپایی بفهمانند که ایران عزم خود را جزم کرده است که مقابله به مثل کند.

,

, ,

بهترین راه حل ممکن یعنی در صورت ادامه دار بودن بد عهدی اروپایی ها کاهش دادن تعهدات فرجامی است و دولتمردان نباید به داستان اینستکس و به واقع همان شوخی تلخ اروپایی ها دل خوش کند.

,

در جایی که معاون وزیر امور خارجه رسما به عدم اجرای تعهدات توسط اروپایی ها اذعان دارد دولت با اجرایی کردن گام دوم اقدام متقابل ایران به هیچ وجه نباید این مهم را به تعویق بیاندازد.

,

دولت بایستی همگام با ملت تمام تلاش خود را در مسیر اجرا شدن مصوبه شورای عالی امنیت ملی بکار ببندد و اگر تخطی کند به طور حتم کاری غیر قابل قبول و غیر قانونی انجام داده است.

,

امروز با با رمز مقاومت و پایداری است که می توانیم خود را ره دنیا اثبات کنیم و اگر بخواهیم از موضع مقاومت خارج شویم به طور حتم در راه تثبیت تحریم ها قدم برداشته ایم و باید منتظر تحریم های جدید تر باشیم.

,

اینستکس به هیچ عنوان ما را به مطالباتمان نمی رساند و با تمکین و قبول اینستکس نه تنها اتفاق جدیدی نیافتاده بلکه تن به برجام نا فرجام دیگری بر می بندیم که به ضرر کشور و ملت خواهد بود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه