اخبار داغ

حضور مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر+ تصاویر

حضور مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر+ تصاویر
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ از امکانات ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر بازدید کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، پیش از ظهر امروز سعید فتاحی به همراه تعدادی از مسئولان ورزش استان،هیات فوتبال و باشگاه شاهین شهرداری برای ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مهدوی واقع در تنگک امروز وارد بوشهر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ نشست هماهنگی و آماده‌سازی ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برای میزبانی بازی‌های خانگی شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر اظهار داشت: انتظار ما این است که برای برطرف کردن نواقصات این ورزشگاه هرچه سریع‌تر اقدام شود تا قبل از شروع لیگ شرایط میزبانی در این مکان فراهم شود.

,

مسؤول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران افزود: در بازدیدی که از ورزشگاه شهید مهدوی داشتیم یک سری مسائل و مشکلات کوچکی دیده شد که عنوان کردیم و مشورت‌های لازم در این زمینه انجام گرفت.

,

, ,

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا اغتشاشگران را از استادیوم‌ها حذف کنیم، بیان کرد: تأمین امنیت برگزاری مسابقات در اولویت برنامه‌های سازمان لیگ است.

فتاحی تأکید کرد: کمبودها و نواقص همه ورزشگاه‌های میزبان مسابقات لیگ برتر باید رفع شود و با توجه به اینکه زمان زیادی تا شروع لیگ برتر نمانده است،برای رفع نواقص ورزشگاه شهید مهدوی باید از همین امروز دست بکار شویم.

,
,
,

, ,

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه ورزشگاه شهید مهدوی  نوساز است و تا به امروز در لیگ برتر  استفاده نشده است، گفت: مسلما کمبودهایی هست که بعد از بازی اول و دوم نمایان می‌شود، اما با این حال ما به دنبال این هستیم که نواقص کوچک و کم  را به صفر برسانیم.

,

احمد بهروزیان‌فرد افزود: به دلیل اهمیت فوتبال در بوشهر و ارزشی که ما برای این خواسته مردم  قائلیم اصرار داشتیم جز اولین استان‌هایی باشیم که از مسؤولین لیگ برای بازدید از ورزشگاه  به بوشهر بیایند.

,

ورزشگاه شهید مهدوی برای میزبانی لیگ برتر مهیا می‌شود

, ورزشگاه شهید مهدوی برای میزبانی لیگ برتر مهیا می‌شود, ورزشگاه شهید مهدوی برای میزبانی لیگ برتر مهیا می‌شود,

رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر اظهار کرد: اطمینان می‌دهیم ورزشگاه شهید مهدوی برای میزبانی به بهترین شکل مهیا می‌شود .

,

محمد نجفی با اشاره به اینکه استان بوشهر در 22 روز ورزشگاه ساحلی را ساخت، افزود:  رفع نواقص ورزشگاه شهید مهدوی برای مدیریت این استان سخت نیست.

,

محمد نجفی، پرویز عبدی پور، نماینده اداره ورزش و جوانان،مسیگر و ایزدپناه از باشگاه شاهین شهرداری ،سعید فتاحی را همراهی کردند و باید منتظر ماند که رئیس سازمان لیگ چه ایراداتی را به این ورزشگاه خواهد گرفت و تا شروع لیگ چگونه حل خواهد شد!

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه