اخبار داغ

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

شوخی تلخ اینستکس با بزک کردن تغییر نمی کند/ بیانات رهبر معظم انقلاب حسن ختام تمامی تصمیم گیری ها است

شوخی تلخ اینستکس با بزک کردن تغییر نمی کند/ بیانات رهبر معظم انقلاب حسن ختام تمامی تصمیم گیری ها است
نماینده مردم سقز و بانه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: امروز دشمن در پوششی تازه به دنبال تداوم دشمنی های خود با ملت ایران اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن بیگلری امروز و در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه همیشه فرمایشات و بیانات رهبر فرزانه انقلاب چراغ راه روشنی برای دولتمردان و مسئولین است اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای مذاکرات برجام نیز بارها و بارها تاکید کردند که نسبت به مذاکرات خوشبین نیستند اما متاسفانه کسانی که دلبسته به آمریکا و غرب بودند بر اجرای مذاکرات پافشاری کردند و در نهایت با بدعهدی دشمن روبرو شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,



وی ادامه داد: پس از اینکه مذاکرات برجام با بدعهدی آمریکایی ها روبرو شد همگان به سخنان مقام معظم رهبری رسیدند و متوجه شدند که در اجرای مذاکرات مرتکب اشتباه بوده اند.

,
,
,



نماینده مردم سقز و بانه خاطر نشان کرد: امروز هم وقتی رهبر انقلاب از سازوکار مالی اروپا به عنوان یک شوخی تلخ یاد می کنند باید همه متوجه عواقب آن باشند.

,
,
,



به گفته بیگلری دشمن اگر تصمیم بر دوستی و یکدلی با ملت ایران اسلامی داشت باید آن را در اجرای برجام نشان می داد.

,
,
,



این نماینده مجلس به اهمیت اجرای گام دوم مقابله با بدعهدی آمریکا در برجام اشاره نمود و با تاکید بر اینکه نباید با بزک کردن اینستکس مانع از اجرای گام دوم شد، ادامه داد: عده ای به دنبال این هستند تا رضایت اروپا و آمریکا را به دست بیاورند در حالی که باید با اقتدار و با قدرت بیشتری در برابر دشمن ایستاد.

,
,
,



به گفته بیگلری بزک کردن اینستکس چهره واقعی آن را تغییر نمی دهد و نمی تواند ماهیت آن را پنهان کند.

,
,
,



وی افزود: دشمنان ما زمانی که با اقتدار ملت ایران اسلامی مواجه می شوند دیگر جرات مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را نخواهند داشت.

,
,
,



بیگلری با تاکید بر اینکه آمریکا و اروپا شبیه یکدیگر هستند و دست از دشمنی برنمی دارند افزود: اگر آمریکا به دنبال دوستی با ملت ایران اسلامی است پس چرا بر تعهدات خود پایبند نیست و به چه دلیلی هواپیمای جاسوسی خود را به ایران می‌فرستد؟

,
,
,



نماینده مردم سقز و بانه در پایان با تاکید مجدد بر اقدام متقابل در برابر بدعهدی های دشمن گفت: هر چه اقدام ما در برابر دشمن پرقدرت تر باشد اثرگذاری بیشتری خواهد داشت و هیچ چیزی نباید مانع از حفظ اقتدار نظام شود.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه