اخبار داغ

نماینده مردم دامغان در گفتگو با مرآت:

طرح اینستکس فریب بزرگ اروپایی ها در قبال برجام است/ اینستکس پاسخگوی خواسته های نظام نیست

طرح اینستکس فریب بزرگ اروپایی ها در قبال برجام است/ اینستکس پاسخگوی خواسته های نظام نیست
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح اینستکس فریب بزرگ اروپایی ها در قبال برجام است، گفت: اینستکس پاسخگوی خواسته های نظام نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص اجرای گام دوم ایران در مقابل بدعهدی های اروپا، گفت: ملت ایران تجربه چندین ساله نسبت به اروپا و آمریکا دارند و همواره برای بدعهدی  و خلف وعده های آنان ابراز نگرانی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده مردم دامغان با اشاره به اینکه پس از 13 سال مذاکره در بحث هسته ای به یک تفاهم بین المللی رسیده ایم که اقدامات انجام شده در داخل و خارج از کشور روال عادی خود را طی می کرد، عنوان کرد: با روی کارآمدن ترامپ و پیش بینی هایی که وجود داشت با بدعهدی های آمریکا و تصمیم بسیار غلط آن ها مواجه شدیم که ترامپ یک جانبه از برجام خارج شد.

,

حسن بیگی با اشاره به اینکه امروزه همه ی جهان متوجه بدعهدی آمریکا شدند و افکار عمومی در سطح بین المللی حق را به کشور ایران داده اند ، اظهار کرد: شورای عالی امنیت ملی بر مبنای مصلحت و حکمت در تامین منافع جمهوری اسلامی تصمیم خود را گرفته است.

,

وی با توجه به اینکه در ماه های آتی اروپایی ها تلاش کردند که تحت هر شرایطی کشور ایران در برجام باقی بماند که این مسئله یک ذلت بزرگ برای کشور ایران است، مطرح کرد: اخیرا اروپا بسیار نگران و تحت فشار کشور آمریکا قرار گرفته است.

,

نماینده مردم دامغان با اشاره به اینکه ایران براساس بند 26 و 36 منشور برجام اقدامات خود را انجام می دهد و در مراحل بعدی منتظر اقدامات عاجل و صحیح اروپا می باشد، اظهار کرد: در حال حاضر توپ در زمین اروپا است و آن ها به دنبال زمان کشی و فرصت سوزی هستند تا به هر نحو منافع خود را از کشور ایران گرفته و در قبال آن هیچ منفعتی پرداخت نکنند.

,

حسن بیگی در ادامه افزود: امروز ما از دولت می خواهیم اقدامات و تصمیمات شورای امنیت ملی توسط رئیس جمهور کشور انجام گیرد و از هیچ اقدامی دریغ نکند.

,

وی با اشاره به اینکه برخی رسانه ها که بیشتر برجام را بزک می کردند، در حال بزک کردن طرح اینستکس  نیز هستند، گفت: رسانه های وابسته همواره تلاش می کنند که منافع آمریکا و غرب را تبیین کنند و با اخبار جعلی برای رسیدن به هدف خود که فریب دادن افکار عمومی در سطح داخلی است را انجام دهند، که ملت ایران در مقابل این اقدامات محکم ایستاده است.

,

حسن بیگی با اشاره به اینکه طرح اینستکس تحت هیچ شرایطی نمی تواند به خواسته های نظام جمهوری اسلامی پاسخ مثبت بدهد، اظهار کرد: این طرح دارای اشکالات حقوقی و فنی است و یک ناهماهنگی بین 28 کشور اروپایی وجود دارد.

,

نماینده مردم دامغان تاکید کرد: سازو کار طرح اینستکس امکان پذیر نیست که بتواند منافع کشور ایران را تامین کند واین طرح  فریب بزرگ اروپایی ها در قبال برجام می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه