اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبرداد؛

تجهیز ۱۵۰۰ کلاس درس برای مسافران تابستانی /اسکان بیش از ۲۰ هزار نفر روز مسافر فرهنگی در مدارس گلستان

تجهیز ۱۵۰۰ کلاس درس برای مسافران تابستانی /اسکان بیش از ۲۰ هزار نفر روز مسافر فرهنگی در مدارس گلستان
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: ۱۵۰۰ کلاس درس برای مسافران تاستانی تجهیز شده است که تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر روز مسافر فرهنگی در مدارس گلستان اسکان داده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ احسان گوهری‌راد امروزدر گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش گلستان در خدمات‌دهی به مسافران فرهنگی اظهار کرد: 17پایگاه به منظور اسکان و ساماندهی مسافران فرهنگی در تابستان امسال فعالیت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی از تجهیز پایگاه‌ها و مدارس برای اسکان مسافران فرهنگی خبر داد و تصریح کرد: برای اسکان مسافران فرهنگی یک هزار و 500 کلاس درس به امکانات مناسب تجهیز شده است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه بیش از 20 هزار نفر روز مسافر در مدارس استان اسکان داده شدند، افزود: استقبال مسافران فرهنگی از امکانات رفاهی در پایگاه‌های آموزشی خوب بوده است و این تعداد مسافر تا پایان فصل تابستان قابل افزایش خواهد بود.

,

گوهری‌راد در خصوص فعالیت ستاد اسکان پایگاه‌های مسافران فرهنگی بیان کرد: فعالیت این پایگاه‌ها از اول تیرماه جاری آغاز شده و تا اواسط شهریور ادامه دارد.

,

وی گفت: مراکز اسکان پیش بینی شده در استان گلستان مهیای میزبانی از مسافران فرهنگی است تا این عزیزان بتوانند در مدت اقامت خود خاطرات خوبی از این استان داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه