اخبار داغ

کی روش برای اندیشه قلعه‎نویی مناسب است

کی روش برای اندیشه قلعه‎نویی مناسب است
پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: بازیکنی مانند کی‎روش برای فلسفه کاری قلعه‎نویی، بسیار تأثیرگذار است و به همین دلیل است که جذب این بازیکن برای این باشگاه مهم قلمداد می‎شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین چرخابی در گفت‌وگو با صاحب نیوز اظهار کرد: بعد از این‎که سپاهان حضور خود را در جام باشگاه‌های آسیا قطعی کرد، می‌بایست بازیکنان خوبی برای این مسابقات داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حسین چرخابی در گفت‌وگو با , صاحب نیوز, اظهار کرد: بعد از این‎که سپاهان حضور خود را در جام باشگاه‌های آسیا قطعی کرد، می‌بایست بازیکنان خوبی برای این مسابقات داشته باشد.,

پیشکسوت فوتبال اصفهان تصریح کرد: با توجه به اتفاقاتی که ممکن است هنگام بازی رخ دهد، اتفاقاتی چون محرومیت و مصدومیت که در لیگ و جام حذفی افتاد، باید سپاهان جایگزین داشته باشد و از این رو نقل و انتقالات بسیار مهم است.

,

وی افزود: با توجه به عملکرد سپاهان در نقل و انتقالات در مورد موفقیت یا عدم موفقبت تیم در مسابقات پیش رو در حال حاضر نمی‌توان قضاوت کرد؛ امّا مسئولان تیم سپاهان به خصوص کادر فنی و در رأس آن‌ها سرمربی، نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کرده و یارگیری می‌کنند و باید صبر کنیم و زود قضاوت نکنیم.

,

چرخابی عنوان کرد: فلسفه کار امیر قلعه نوعی این است که بیشتر از ارسال‌ها و توپ‌های بلند استفاده می‌کند؛ در اسرع وقت توپ را به محوطه جریمه حریف می‌رساند و ضربه نهایی را می‌زند؛ بازیکنی مانند کی‎روش برای این فلسفه کاری، بسیار تأثیر گذار است و به همین دلیل است که جذب این بازیکن برای این باشگاه مهم قلمداد می‎شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه