اخبار داغ

بقالی‎ها در فوتبال را دریابید!

بقالی‎ها در فوتبال را دریابید!
نبود نظارت بر عملکرد و خروجی مدارس فوتبال باعث شده برخی از این مدارس فوتبال به یک بقالی تبدیل شوند که با هر تبلیغ و وسیله به کسب سود خود فکر کنند و خروجی کار آن ها هم در صحنه ورزشی وجود خارجی نداشتنه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صاحب نیوز - جمشید حسینی جزه / با فرا رسیدن فصل تابستان و ایجاد اوقات فراغت نوجوانان، یکی از کانون‎های مورد توجه در مدیریت اوقات فراغت، فعالیت در رشته فوتبال است که این تقاضا، فرصت را برای عرض اندام برخی افراد در این عرصه باز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,  - , جمشید حسینی جزه, / با فرا رسیدن فصل تابستان و ایجاد اوقات فراغت نوجوانان، یکی از کانون‎های مورد توجه در مدیریت اوقات فراغت، فعالیت در رشته فوتبال است که این تقاضا، فرصت را برای عرض اندام برخی افراد در این عرصه باز کرده است.,

اهمیت خانواده‎ها و والدین به این رشته ورزشی و علاقه روز افزون نوجوانان و نونهالان علاوه بر دل‎سوزان ورزشی که در قالب آکادمی‎ها و مدارس فوتبال به فعالیت می‎پردازند؛ فرصت را برای سودجویان و فرصت طلبان به این عرصه را هم باز کرده است.

,

امروزه در شهرهای بزرگ و حتّی گاهی در شهرهای کوچک در اکثر خیابان‎ها مدارس فوتبال را مشاهده می‎کنید که با شو تبلیغاتی زیاد به فعالیت می‎پردازند و به نظر در کسب مجوزها فقط باید هزینه کنند و فیلترهای کیفی را برای تأسیس در جلو راه خود ندارند.

,

این قضیه زمانی رنگ و بوی جدیدی می‎گیرد که بسیاری از این مدارس فوتبال از رابطه‎های خود با باشگاه‎های بزرگ صحبت به میان می‎آورند و خود را پُلی برای ورود به دنیای حرفه‎ای مطرح می‎کنند؛ در برخی از این باشگاه‌ها هم پول‎ها و مبالغ قابل توجه از خانواده‎ها گرفته می‎شود.

,

آن چیزی که در بحث ورزشی مورد اهمیت است خروجی این باشگاه‎ها و شکوفایی پتانسیل‎ها و استعدادهای فوتبالی است که شاید نکته تاریک این مدارس فوتبال همین است که نمی‎توان برای آن نمره قابل قبولی را در نظر گرفت.

,

نبود نظارت بر عملکرد و خروجی مدارس فوتبال باعث شده برخی از این مدارس فوتبال به یک بقالی تبدیل شوند که با هر تبلیغ و وسیله به کسب سود خود فکر کنند و خروجی کار آن‎ها هم در صحنه ورزشی وجود خارجی نداشتنه باشد؛ این مدارس علاوه به تلف کردن استعدادهای اقتصادی، مدارس با کیفیت را هم تحت‎‏الشعاع قرار داده و عرصه را برای فعالیت آن‎ها تنگ کردند.

,

از طرفی به این شکل فعالیت، بسیاری از مربی‎های بازیکن ساز را خانه نشین کرده و فوتبال پایه که قرار است آینده فوتبال کشور را تأمین کند دچار یک چالش کرده است که امید داریم با یک بازنگری در بررسی عملکرد و نحوه نظارت بر مدراس فوتبال شاهد تغییرات در این عرصه باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه