اخبار داغ

فرماندار شهرستان رشتخوار:

۱۷ هزار تن گندم از کشاورزان رشتخواری خریداری شده است

۱۷ هزار تن گندم از کشاورزان رشتخواری خریداری شده است
رشتخوار_ فرماندار شهرستان رشتخوار گفت: تاکنون در بحث خرید تضمینی گندم در شهرستان رشتخوار، بیش از 17 هزار تن گندم که 90 درصد آن مربوط به بخش جنگل این شهرستان است، خریداری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار با محوریت رویکرد اقتصاد مقاومتی مثلث توسعه اقتصادی و گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری ها با حضور جمعی از مسئولین دهیاران و شهرداران در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حجت الاسلام رجبعلی قربانی امام جمعه فتح آباد شهرستان رشتخوار در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت و تبریک ۱۴ تیرماه روز دهیاران و شهرداران گفت: ما امروز در شرایط هستیم، که باید در برابر حربه دشمن باستیم، نتیجه سازش و تسلیم در برابر آمریکا یعنی به تعبیری گاو شیرده شدن، برای آمریکایی هاست.

,

وی در ادامه افزود: امروز صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی در بحث تولیدات موشک بالستیک به نحوی بوده است، که دشمن را مجبور به عقب نشینی کرده است.

,

امام جمعه فتح آباد رشتخوار گغت: امروز اگر دشمن بخواهد تحرکاتی در حوزه جغرافیایی ما داشته باشد، ما آن را دنبال میکنیم، تقدیر مقامات آمریکایی از اینکه هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی منهدم شده است، نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

,

خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرانی پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ و شهادت ۲۹۰ نفر از هموطنان عزیز ذر این حادثه گفت: امروز که ما این عزت و اقتدار را در دنیا داریم، امکان پذیر نبود مگر با وحدت و همفکری، امروز یک جنگ تمام عیار اقتصادی داریم، انتظار است که با وحدت و هم فکری سیاست و نقشه راهی را که مقام معظم رهبری در بحث رونق تولید تبیین نموده‌اند را به پیش ببریم.

,

فرماندار رشتخوار با تاکید بر اینکه شهرستان رشتخوار از بین ۵۹ معین اقتصادی استان در بجث مثلث توسعه اقتصادی رتبه نخست استان را کسب کرده است، اظهار داشت: در طرح توسعه اقتصادی ۳۴ طرح در سطح این شهرستان اجرا و برای ۲۱۹۴ نفر ایجاد اشتغال شده است.

,

عرب یادآور شد: هم اکنون در بحث خرید تضمینی گندم نیز در این شهرستان بیش از ۱۷ هزار تن گندم کشاورزان که ۹۰ درصد آن مربوط به بخش جنگل این شهرستان است خریداری شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه