اخبار داغ

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی:

جمهوری اسلامی تصمیم خود را برای اینستکس گرفته است/برخی نباید حیثیت خود را به حیثیت از دست رفته اروپایی ها گره بزنند

جمهوری اسلامی تصمیم خود را برای اینستکس گرفته است/برخی نباید حیثیت خود را به حیثیت از دست رفته اروپایی ها گره بزنند
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی تصمیم خود را درباره اینستکس و برجام گرفته است و بهتر است افراد معدودی که از اروپا حمایت میکنند حیثیت خود را به حیثیت از دست رفته اروپاییان گره نزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه آمریکایی ها تاکنون رفتارهای ناصادقانه ای داشتند گفت: روز به روز به آن ها بی اعتماد تر میشویم و جایگاهشان نزد ما کمرنگ تر میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی، با اشاره بر اینکه اروپاییان یکسال است حرف از اینستکس میزنند تا کانال های مالی درست کنند و مبادلات پولی و بانکی انجام شود افزود: این کار اصلا سخت نیست و به سرعت هم راه میافتند و عملی میشود اما اراده ندارند و با این موضوع فقط به دنبال فرصت سوزی هستند.

,

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس، با تاکید بر اینکه تنها خواسته اروپا این است که ایران به همه تعهدات خود همچون قبل پایبند باشد تصریح کرد: این در حالی است که حتی خودشان به صورت قطره چکانی هم حداقل کارها را انجام نمی دهند و فقط بعداز چند وقت چیزی را اعلام میکنند و اینگونه قصد دارند ما همچنان در مسیر بلاتکلیفی و تحت فشار باشیم.

,

پورمختار، در ادامه با بیان اینکه مهلت اروپاییان برای عمل به تعهداتشان تا ۱۸ تیرماه است اما در این مدت کوتاه فرصت ندارند تا وعده ها را عملی کنند گفت: بر اساس تصمیماتی که شورای عالی امنیت ملی گرفته است برای تجدید نظر در تعهدات برجامی علل الحساب داخل برجام هستند و ایران هم رسما اعلام کرده در برجام هستیم و به تعهدات عمل میکنیم اما برخلاف اروپا متعهد هستیم ولی در همین قالب روند کاهش تعهداتمان را دنبال میکنیم.

,

وی، با اشاره بر صحبت های افرادی که در چند وقت اخیر از ایستکس حمایت کردند تصریح کرد: کسانی که اینگونه رفتار میکنند اگر عامل دشمن نباشند نسبت به حرف هایی که میزنند ناآگاه هستند و همواره این کد را به دشمن میدهند که در داخل هستند کسانی که اروپا را حمایت و دولت را تحت فشار گذارند که همچنان به تعهداتش عمل کند.

,

عضو کمیسیون قضایی، ضمن تاکید بر اینکه نظام ایران و جمهوری اسلامی تصمیم خود را درباره اینستکس و برجام گرفته است افزود: بهتر است افراد معدودی که از اروپا حمایت میکنند حیثیت خود را به حیثیت از دست رفته اروپاییان گره نزنند.

,

وی در پایان از ایستادگی مجلس در برابر اشتباهات دولت خبر داد و گفت: اگر دولت کوتاهی کند ما تعارف نداریم و در مجلس با کوتاهی دولت برخورد خواهیم کرد چرا که باید پیگیر باشد، این دیگر حقوق ملت است، مردم تحت فشارند و تحریم ها را تحمل میکنند تا عزت و جایگاه کشورشان را حفظ کنند و دولت باید از این دفاع کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه