اخبار داغ

نماینده مردم الیگودرز:

مهمترین عامل واکنش آمریکا و اروپایی‌ها موقعیت ایران از نظر فعالیت‌های هسته‌ای است

مهمترین عامل واکنش آمریکا و اروپایی‌ها موقعیت ایران از نظر فعالیت‌های هسته‌ای است
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین عواملی که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها را به واکنش جدی و تامل در سیاست‌هایشان وا می‌دارد موقعیت ایران از نظر فعالیت‌های هسته‌ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد خدابخشی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک، با اشاره به طرح اینستکس اظهار داشت: تجاربی که از برخوردهای آمریکا و اروپایی‌ها با ایران در سال‌های گذشته وجود دارد نشان می‌دهد که یکی از مهمترین عواملی که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها را به واکنش جدی و تامل در سیاست‌هایشان وا می‌دارد موقعیت ایران از نظر فعالیت‌های هسته‌ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با بیان اینکه در حال حاضر تحریم‌ها در حداکثر مقدار است و دشمن تمام توان خود را به کار گرفت تا تحریم‌ها را تشدید کنند افزود: آمریکا توان تحریم بیشتری ندارد و اگر داشت قطعا به کار می‌گرفت و آن‌ها منتظر ماندند تا نتایج تحریم‌ها را ببینند.

,

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اروپایی‌ها هم بدشان نمی‌آید که این وضعیت حاکم باشد، در نتیجه ایران لازم است اهرم‌های تاثیرگذار خودش را به کار بگیرد تا طرف مقابل را به تامل جدی‌تر در مورد تحریم‌هایی که در قبال ایران اتخاذ کرده‌اند وادار‌ کند.

,

وی تصریح کرد: در بحث برجام همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگرچه خوشبین نیستیم ولی این مسئله یک تجربه‌ای پیش روی ملت ایران است؛
شاید همه مردم باور نمی‌کردند که آمریکایی‌ها این رفتارها را از خودشان نشان دهند و خوشبین بودند و عده‌ای همراهی کردند و دولت این تصمیم را گرفت اما طبق پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری آمریکا قابل اعتماد نبود.

,
,

خدابخشی گفت: الان نیز لازم است‌ روی پای خودمان بایستیم و از اهرم‌هایی که داریم استفاده‌ کنیم؛ اگر فقط منتظر مساعدت‌های بین المللی باشیم کار اشتباهی است و باید از نقاط قوتمان به شکل مناسب و‌ مطلوب استفاده کنیم و در راستای اصول عزت، حکمت و منفعت و هر آن چیزی که تامین‌کننده این سه مورد است برای‌ ملت ایران انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه