اخبار داغ

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم:

اصلاح خطوط اتوبوسرانی باید بامطالعه انجام شود /سهم حمل‌ونقل عمومی در سفرهای شهری کاهش‌یافته است

اصلاح خطوط اتوبوسرانی باید بامطالعه انجام شود /سهم حمل‌ونقل عمومی در سفرهای شهری کاهش‌یافته است
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم بابیان این‌که اصلاح خطوط اتوبوسرانی باید بامطالعه انجام شود، گفت: با وضعیت فعلی خطوط اتوبوسرانی سهم حمل‌ونقل عمومی در سفرهای شهری کاهش‌یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بختیاری در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره نارضایتی مردم و رانندگان از خطوط اتوبوسرانی در شهر قم، اظهار داشت: در طی سال‌های اخیر طرحی که درواقع بانام تغییر و اصلاح خطوط اتوبوسرانی در شهر قم اجرایی شد نه‌تنها موفقیت‌آمیز نبود به‌طوری‌که سهم حمل‌ونقل عمومی را به‌شدت کاهش داد.

وی ادامه داد: این ایراد متأسفانه وجود دارد و گلایه‌هایی که مردم و رانندگان در این زمینه‌دارند کاملاً به‌جا و درست است.

بختیاری تصریح کرد: در این زمینه بایستی به دنبال این باشیم که با تغییرات صحیح و حساب‌شده عملاً سهم حمل‌ونقل مسافر از طریق خطوط اتوبوسرانی را افزایش داده و به نقطه مطلوب برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح خطوط اتوبوسرانی باید بامطالعه و بررسی دقیق انجام شود تا بتواند رضایتمندی مردم و شرکت‌های حمل‌ونقلی را در پی داشته باشد.

بختیاری به عدم همکاری دستگاه‌ها در این زمینه اشاره کرد و تصریح کرد: یکی از ایراداتی که در این زمینه وجود دارد عدم کمک مالی دولت و مجموعه شهرداری است به‌طوری‌که اگر دولت و شهرداری سهم خودشان در خصوص یارانه حمل‌ونقل را پرداخت کنند شاهد برطرف شدن بسیاری از مشکلات در این حوزه و علاوه بر این افزایش کیفیت خواهیم بود.

وی با انتقاد از طراحان قبلی خطوط اتوبوسرانی بیان داشت: متأسفانه در دوره قبل هم اصطلاحاً با اسم اصلاح خطوط کار شروع شد اما در ادامه تنها برای مردم مشکلاتی را به وجود آورد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه