اخبار داغ

معاون وزیر خبر داد:

ابلاغ بیش از ۱۳ میلیارد تومان منابع به بانک‎ها در یکسال گذشته

ابلاغ بیش از ۱۳ میلیارد تومان منابع به بانک‎ها در یکسال گذشته
معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابع به بانک ها طی یکسال گذشته ابلاغ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ عیسی منصوری شامگاه گذشته در حاشیه کارگروه اشتغال شهرستان گلپایگان، عنوان کرد: ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابع به بانک ها ابلاغ شدند که از این میزان حدود ۳ هزار و ۷۵۰ تومان مربوط به نهادهای حمایتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی در ادامه گفت: مبلغی بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان به مناطق زلزله زده ابلاغ شد.

,

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در اختیار داریم، مطرح کرد: از این مقدار ۸۰۰ هزار میلیارد تومان تا این زمان بانک ها به متقاضیان پرداخت کرده اند.

,

منصوری یاداور شد: برای افزایش اثربخشی این تسهیلات هم زمان برنامه توسعه اشتغال مناطق روستایی و نظارت دقیق بر دستاوردهای این برنامه هست که اکنون برای رسیدن به هدف اشتغال انجام می شود.

,

معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی با اشاره به رونمایی سامانه اشتغال ایرانیان تا پایان تیرماه، بیان کرد: هدف این سامانه این است که همه افراد در سن اشتغال و کار کشور دارای یک کد شغلی شوند.

,

وی اضافه کرد: با این سامانه می توانیم کسانی که خارج از جمعیت فعال هستند را مشخص کنیم و فعالین هم اطلاعاتی در زمینه شغلی آنان و رشته مربوطشان به عنوان گزارشی دقیق در دسترسمان قرار گیرد.

,

منصوری با بیان اینکه بانک ها باید به سمت سرمایه گذاری پیش روند، گفت: شفافیت و سرعت عمل در پرداخت تسهیلات و منفعلانه عمل نکردن از جمله انتظارات ما از بانک هاست.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تثبیت اشتغال موجود و ایجاد اشتغال در رشته ها و فعالیت هایی که در دوره جاری ظرفیت اشتغال دارند و اشتغال حمایتی از اهداف ما در این دوره است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه