اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

هزینه ایستادگی عزت و‌ سربلندی شیرین است/ فرار از مالیاتی شرعا حرام است

هزینه ایستادگی عزت و‌ سربلندی شیرین است/ فرار از مالیاتی شرعا حرام است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هزینه ایستادگی عزت و‌ سربلندی شیرین است و عقب‌نشینی موجب ذلت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به به نقل از موج رسا;آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان، با اشاره به فرا رسیدن ۱۶ تیر به عنوان روز ‌مالیات، اظهار داشت:  مالیات امر قانونی و شرعی محسوب می شود که در دین مبین اسلام نیز به آن تاکید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به به نقل از , موج رسا;, آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان، با اشاره به فرا رسیدن ۱۶ تیر به عنوان روز ‌مالیات، اظهار داشت:  مالیات امر قانونی و شرعی محسوب می شود که در دین مبین اسلام نیز به آن تاکید شده است.,

وی با بیان اینکه  در دین نیز وجود دارد. در بسیاری از کشورها هزینه‌های جاری مملکت ‌با مالیات تامین می‌شود.

,

امام جمعه برضرورت استفاده صحیح از منابع در کشور تاکید کرد و گفت: نفت سرمایه ای برای همه مردم است که باید هر کس به اندازه سهم خود از آن برخوردار شود.

,

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه هر کسی باید در جامعه مالیات خود را پرداخت کند، ادامه داد:مالیات اساس تامین بودجه کشور محسوب می شود.

,

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: اگر چه عده‌ای فرار از مالیات را زرنگی حساب می کنند اما شرعا فرار از مالیات حرام است.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان  با اشاره به آغاز سفر معنوی حجاج زنجانی به خانه خدا،بیان داشت: امسال امکان سفر حجاج از فرودگاه زنجان مهیان نبود اما با تلاش‌ های انجام شده فرودگاه زنجان برای حجاج آماده سازی شد.

,

آیت الله خاتمی زائران حج را سفرای انقلاب و نماینده ۸۳ میلیون جمعیت کشور عنوان کرد و گفت:  ضروری است هر حاجی ایرانی با رفتار، ‌گفتار و ‌متانت خود به ملیت هویت و جمهوری اسلامی آبرو ببخشد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان در طی چهل سال اخیر،بیان داشت: ایستادگی‌هزینه دارد همانگونه که عقب نشینی نیز هزینه دارد.

,

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه هزینه ایستادگی عزت و‌ سربلندی شیرین است،افزود: عقب‌نشینی موجب ذلت می شود و در این راستا ملت ایران راه ایستادگی با عزت را انتخاب کرده است.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به آغاز دهه کرامت و تبریک ولادت حضرت معصومه(س)، گفت: هرکس دوست دارد قبر حضرت فاطمه(س) را زیارت کند به قم رفته و قبر متبرک حضرت معصومه(س) را زیارت کند.

,

وی گفت: ضروری است از فرصت این دهه برای تبیین دین مبین اسلام استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه