اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

دهه کرامت از ابتکارات انقلاب است/ حج سنگر عبادی و سیاسی مسلمانان است

دهه کرامت از ابتکارات انقلاب است/ حج سنگر عبادی و سیاسی مسلمانان است
امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه دهه کرامت از ابتکارات بسیار خوب انقلاب می باشد، گفت: دهه کرامت دهه ارزش هاست و باید آن را مقدس شمرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ضمن تبریک به مناسبت دو میلاد کریمانه اهل بیت حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع)، گفت: هرکس به زیارت حضرت معصومه(س) برود بهشت بر او واجب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرآت,

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دهه کرامت از ابتکارات انقلاب می باشد، عنوان کرد: این دهه، دهه ارزش هاست و باید این دهه را مقدس بدانیم چرا که حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) کشور ایران را بیمه کرده است.

,

شاهچراغی با بیان اینکه پیش از انقلاب و تاکنون چندین نفر برای از بین بردن دین در کشور تلاش کرده اند اما موفق نشدند، اظهار کرد: آمریکا با دشمنی 40 ساله خود نسبت به کشور ایران به برکت این دو امام بزگوار نتوانسته هیچ غلطی انجام دهد.

,

وی در ادامه عنوان کرد: حج از واجبات دین و یکی از ارکان مهم اسلام است و انقلاب اسلامی زیارت حج را همراه با برائت ترویج داده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که بعضی افراد می گویند حج را سیاسی نکنید، عنوان کرد: حج همانند نمازجمعه سنگر عبادی و سیاسی است که وحدت، دفاع از مظلوم از ابعاد سیاسی حج هستند.

,

شاهچراغی مطرح کرد: افرادی که به حج می روند باید پیش از آن تمامی احکام و مسائل دینی به خصوص نماز را آموزش دیده و پس از حج با توبه بازگردند.

,

وی با اشاره به اینکه هفته مالیات را در پیش داریم، اظهار کرد: مالیات حق دولت است و همه ملت باید حق دولت را ادا کنند که مالیت نمی تواند جای خمس و زکات را بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه