اخبار داغ

خطیب نماز جمعه اهواز:

وزارت نیرو فوراً به مشکل آب و فاضلاب خوزستان ورود کند

وزارت نیرو فوراً به مشکل آب و فاضلاب خوزستان ورود کند
امام جمعه اهواز گفت: وزارت نیرو و کل بدنه دولت باید به این موضوع رسیدگی فوری نمایند زیرا نیاز به عزم ملی و بودجه های کلان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از رهیاب ؛ حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه 14 تیرماه شهرستان اهواز با اشاره موضوع سیل در خوزستان، گفت: همچنان سیل و سیل زدگان اولویت اول استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: موضوع دیگر، مشکل آب و فاضلاب در اهواز است که در بسیاری از مناطق شهر آب شرب قطع است، آب و فاضلاب تلفیق شده و فاضلاب در کف خیابان ها آمده است.
,
 
,
امام جمعه اهواز عنوان کرد: وزارت نیرو و کل بدنه دولت باید به این موضوع رسیدگی فوری نمایند زیرا نیاز به عزم ملی و بودجه های کلان دارد.
,
 
,
موسوی فرد در ادامه سخنان خود، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، بیان داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون، هرجا که از ولی فقیه طبعیت کردیم، به قله رسیدم و این نظام تنها با توجه به این منشور انقلاب است که رشد خواهد کرد.
,
 
,
خطیب نماز جمعه اهواز خاطرنشان کرد: باید جلسات گوناگونی درباره این بیانیه برگزار شود تا وظایف، مردم، مسئولان و جامعه در ادامه راه مشخص شود.
,
 
,
وی افزود: انقلاب ما ملی و ایرانی نیست بلکه یک انقلاب اسلامی و انسانی است زیرا شعارهای آن مطابق فطرت انسان است.
,
 
,
موسوی فرد اظهار داشت: اگر ما باور کنیم که تنها قدرت عالم خدای متعال است، تمام قدرت های جهان هم جمع شوند، وقتی جا پای رهبری بگذاریم، نمی توانند مقابل جمهوری اسلامی قدم علم کنند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: علم و پروهش، اقتصاد، عدالت و فسادستیزی، استقلال در همه موضوعات، آزادی، عزت ملی و روابط خارجی، سبک زندگی اسلامی، هفت محوری هستند که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر آنها تاکید داشتند.
,
 
,
وی افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای نفوذ فرهنگی به جامعه و سبک زندگی مردم انجام داده است که مقابله با آن جهادی همه جانبه و هوشمندانه می طلبد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه