اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های خراسان شمالی عنوان شد؛

ترامپ باید آرزوی مذاکره با ایران را به گور ببرد/ بهره گیری از برجام با مقاومت حاصل می شود

ترامپ باید آرزوی مذاکره با ایران را به گور ببرد/ بهره گیری از برجام با مقاومت حاصل می شود
ائمه جماعت خراسان شمالی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، اتمام مهلت 60 روزه ایران به اروپا و برجام را مهمترین محور سخنان خود قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام احمدزاده، امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه 14 تیرماه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، گفت: همانگونه که شیعیان در ایام عزاداری اهل بیت به عزا و سوگواری می پردازند، در ایام شادی اهل بیت نیز باید مراسم شادی را برپا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک،, عصراترک،,  حجت الاسلام احمدزاده، امام جمعه آشخانه در خطبه های نماز جمعه 14 تیرماه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، گفت: همانگونه که شیعیان در ایام عزاداری اهل بیت به عزا و سوگواری می پردازند، در ایام شادی اهل بیت نیز باید مراسم شادی را برپا کنند.,

وی ادامه داد: شاد بودن در ایام شادی ائمه اطهار (ع)، به معنای احیای امر به معروف و نیز ترویج معارف و زندگی به سبک و سیره آن بزرگواران است.

,

احمدزاده اظهار کرد: فلسفه وجود ایام دهه کرامت و امثال آن برای این است که شیعیان زندگی خود را با ائمه اطهار(ع) تطبیق دهند تا همانگونه که از لفظ شیعه انتظار می رود، پیرو و تابع پیشوایان دین خود باشند.

,

امام جمعه آشخانه با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارگزاران حج که قضیه حج را مجموعه ای استثنایی و ممتاز از ارزش های مورد تمجید اسلام خواندند، تصریح کرد: مفاهیم سیاسی نطیر وحدت، حمایت از مظلومین همچون ملت فلسطین و مردم یمن و برائت از مشرکین از اصلی ترین کارکردهای حج به شمار می روند.

,

وی افزود: اینکه برخی می گویند حج را سیاسی نکنید، سخن نادرستی است چرا که ابعاد سیاسی حج مطابق با خواسته و دستورات دین مبین اسلام است.

,

خطیب نماز جمعه آشخانه با اشاره به وجود نگاه سیاسی غیر دینی و شیطانی در مقابل نگاه سیاسی دینی به مسئله حج، خاطرنشان کرد: برخی معتقدند که در حج نباید به آمریکا اعتراض کنید و یا از مشرکین ابراز برائت کنید.

,

احمدزاده تاکید کرد: آل سعود نیز باید بدون امنیتی کردن حج، امنیت و کرامت حجاج را برقرار نماید.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان یافتن مهلت شصت روزه ایران به کشورهای اروپایی عضو برجام، برای اجرای تعهدات برجامی خود، اظهار کرد: اقدام هوشمندانه اخیر جمهوری اسلامی ایران پس از خروج ترامپ از برجام، پیام قاطعانه ای را به طرف مقابل مخابره کرده است .

,

امام جمعه آشخانه گفت: این تصمیم قاطعانه درحالی اعلام شده است که طی یک سال اخیر سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نه تنها اقدامی در راستای احیای برجام و منافع ملت ایران صورت نداده اند؛ بلکه با بازی مستقیم خود در زمین ترامپ، تلاش کرده اند تا زمینه را برای مهار همزمان قدرت هسته ای موشکی و منطقه ای کشورمان فراهم کنند.

,

احمدزاده با اشاره به بند 36 برجام، تاکید کرد: طبق این بند جمهوری اسلامی ایران حق دارد در صورت نقض تعهدات از سوی طرف مقابل، تعهدات برجامی خود را به صورت کلی یا جزئی متوقف سازد لذا اقدام اخیر جمهوری اسلامی از پشتوانه ای کاملا حقوقی و فنی برخوردار است.

,

خطیب نماز جمعه آشخانه در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به شکست آمریکا در  نشست منامه که به عنوان گام نخست معامله قرن با هدف مشروعیت دادن به رژیم اشغالگر قدس برگزار شده بود، گفت: اعتراضات مردمی در کشورهای مختلف و عدم همراهی افکار عمومی با طرح معامله قرن، یکی از مهمترین عوامل ناکامی نشست منامه بود.

,

وی  با اشاره به ناکامی آمریکا در این پروژه، ادامه داد: ترامپ که قصد داشت از نشست گروه 20 به عنوان فرصتی برای همراه کردن کشورهای جهان با خود علیه ایران استفاده کند مانند گذشته ناکام ماند و پس از اتمام نشست بسیاری از تحلیلگران موضوع انزوای آمریکا در نشست گروه بیست را مطرح کردند.

,

احمدزاده در پایان با اشاره به اینکه ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری به شدت نیازمند مذاکره با ایران و کره شمالی و نیز نیازمند خوراک تبلیغاتی است، گفت: ترامپ مذاکره با ایران را به عنوان برگ برنده برای خود می داند اما باید مثل اربابان خود این آرزو را به گور ببرد.

,

 

,

بهره گیری از برجام با مقاومت و دست رد به سینه آمریکا حاصل می شود

, بهره گیری از برجام با مقاومت و دست رد به سینه آمریکا حاصل می شود, بهره گیری از برجام با مقاومت و دست رد به سینه آمریکا حاصل می شود,

حجت الاسلام کوثری، امام جمعه شهرستان شیروان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شیروان با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) گفت: خداوند متعال بپاس خدمات متقابل ایران و اسلام این دو گوهر ارزنده را به این سرزمین عنایت داده است. 

, حجت الاسلام کوثری، امام جمعه شهرستان شیروان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شیروان با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) گفت: خداوند متعال بپاس خدمات متقابل ایران و اسلام این دو گوهر ارزنده را به این سرزمین عنایت داده است. ,

وی با اشاره به روز دختر گفت: دختران جامعه ما باید از فرصت هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آنان فراهم کرده است با حفظ ارزش های انسانی و دینی و اخلاقی برای رشد و تعالی حداکثر استفاده را ببرند.

, وی با اشاره به روز دختر گفت: دختران جامعه ما باید از فرصت هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آنان فراهم کرده است با حفظ ارزش های انسانی و دینی و اخلاقی برای رشد و تعالی حداکثر استفاده را ببرند.,

امام جمعه شیروان در ادامه گفت: بهره گیری از برجام با مقاومت و دست رد به سینه آمریکا و اتحادیه اروپا حاصل می شود.

, امام جمعه شیروان در ادامه گفت: بهره گیری از برجام با مقاومت و دست رد به سینه آمریکا و اتحادیه اروپا حاصل می شود.,

حجت الاسلام کوثری خاطر نشان کرد:  جمهوری اسلامی ایران با کاهش تعهدات خود در برنامه برجامی باید برای همیشه آمریکا و اروپا را تنبیه و آنان را مجبور به ترک زیاده خواهی نماید.

, حجت الاسلام کوثری خاطر نشان کرد:  جمهوری اسلامی ایران با کاهش تعهدات خود در برنامه برجامی باید برای همیشه آمریکا و اروپا را تنبیه و آنان را مجبور به ترک زیاده خواهی نماید.,

وی  در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران حج گفت: حج کانون وحدت و ظلم ستیزی و تقویت جهان اسلام و میدان مایوس سازی شیطان بزرگ آمریکا و تزریق روحیه مقاومت در جهان اسلام است.

, وی  در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران حج گفت: حج کانون وحدت و ظلم ستیزی و تقویت جهان اسلام و میدان مایوس سازی شیطان بزرگ آمریکا و تزریق روحیه مقاومت در جهان اسلام است.,

 

,

وعده های اروپاییان در خصوص اینستکس بهانه است

, وعده های اروپاییان در خصوص اینستکس بهانه است, وعده های اروپاییان در خصوص اینستکس بهانه است,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد به آغاز دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه اشاره کرد و گفت: مردم با برنامه‌ریزی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در مساجد و مکان‌های مختلف طی این دهه استفاده کنند.

,

وی در هشداری به دختران جامعه تصریح کرد: شیادانی در فضای مجازی برای دختران مسلمان کشور دام و تله پهن کرده‌اند و به دنبال به انحراف کشاندن آنان بوده که باید دختران نسبت به این امر مراقبت لازم را داشته باشند.

,

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی همچنین از نزدیک شدن به‌پایان ضرب‌الاجل اولیه ایران به اروپا خبر داد و گفت: وعده‌های جدید اروپایی‌ها در خصوص اینستکس بهانه است و قرار بود مسیری برای ارتباط اقتصادی با اروپا باز شود که این‌گونه نشده است.

,

خطیب جمعه بجنورد با مورد خطاب قرار دادن دستگاه دیپلماسی کشور خاطرنشان کرد: پس از پایان ۶۰ روز ضرب‌الاجل، مسؤولان ایستادگی خود بر مواضع را داشته باشند و مردم نیز پشتوانه این مسئولان تاآخرین‌نفس هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه