اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد:

عرضۀ البسه مطابق‌ با پوشش‌اسلامی در بازار کم‌است/ لزوم‌ تقویت قدرت‌ بازدارندگی درمسائل‌ اعتقادی

عرضۀ البسه مطابق‌ با پوشش‌اسلامی در بازار کم‌است/ لزوم‌ تقویت قدرت‌ بازدارندگی درمسائل‌ اعتقادی
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد از عرضه کم البسه مطابق با پوشش اسلامی در بازار انتقاد و بر لزوم ورود جدی مسئولین به این مسئله تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام ابوالفضل دیلم کتولی امروز پیش از خطبه های نماز جمعه گنبدکاووس ضمن تبریک ایام دهه کرامت ، به مناسبت آغاز هفته عفاف و حجاب نیز در سخنانی یادو خاطره شهدای کشتار خونین مسجد گوهرشاد در 21 تیرماه 1314 به دست رضان خان را، گرامی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه، , قابوس نامه، ,

وی در ادامه با اشاره به چادر به عنوان حجاب برتر که مورد توصیه اسلام نیزهست، اذعان کرد: مفهوم حجاب در کنار حجاب ظاهر، پاکدامنی و مواظبت از رفتار در برخورد با نامحرم است که اگر چنین باشد با پاکی و یک زندگی الهی شایسته برای یک خانواده پاک و متدین همراه است.

,

حجت الاسلام دیلم ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسمات هفته عفاف و حجاب به ویژه بسیج جامعه زنان و حوزه های مقاومت بسیج همچنین مواظبت از چشم ها و آنچه که مردو زن نگاه می کنند را از مصادیق دیگر حجاب و عفاف عنوان کرد وگفت: حدود حجاب برای زن و مرد در قرآن مطرح شده است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس به تاسی از سخنان مقام معظم رهبری بر لزوم تقویت قدرت بازدارندگی در همه زمینه های اعتقادی و اخلاقی و حجاب و عفاف تاکید کرد و این را اسلحه ای برای مقابله با دشمن دانست.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت نامناسب بازار و کم بودن عرضۀ  لباس های مطابق با پوشش اسلامی  با طرح سوالی انتقاد کرد و یادآور شد؛ در حال حاضر تنها 7 درصد چادر مشکی مورد نیاز در کشور تولید می شود و 93 درصد وارداتی است! چرا باید اینطور باشد؟  نیاز است مسئولین ورود جدی به این مسئله داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه