اخبار داغ

ائمه جمعه استان لرستان:

اینستکس وقت‌کشی اروپا به نفع آمریکاست/ با تخریب و توهین کنندگان در فضای مجازی برخورد جدی شود

اینستکس وقت‌کشی اروپا به نفع آمریکاست/ با تخریب و توهین کنندگان در فضای مجازی برخورد جدی شود
ائمه جمعه استان لرستان بابیان اینکه اینستکس یک شرکت خصوصی است که در فرانسه به ثبت رسید و آلمان و انگلیس سهام‌دار آن هستند تاکید کردند: اینستکس وقت‌کشی اروپا به نفع آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: برخی در شهرستان بروجرد در فضای مجازی حریم‌ها را رعایت نمی‌کنند و تخریب‌ها و توهین‌هایی را در این فضا شاهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ، ,
وی افزود: انتقاد خوب است اما توهین و تخریب مجاز نیست و متأسفانه برخی کانال‌های فاسد که شناخته‌شده نیستند به آبروی مردم حمله می‌کنند که از پلیس فتا تقاضا داریم این افراد را شناسایی و کانال‌های آن‌ها را حذف کند و همچنین از دادستان و دادگستری تقاضا می‌شود تا کسانی را که با آبروی مردم بازی می‌کنند را به اشد مجازات محکوم کنند چراکه این‌یک مسئله جدی است و باید سریعاً بررسی و رسیدگی شود.
,
 
,
امام‌جمعه بروجرد با اشاره به اینستکس افزود: اینستکس یک شرکت خصوصی است که در فرانسه به ثبت رسید و آلمان و انگلیس سهام‌دار آن هستند، سؤال اینجاست چگونه اروپا با اینستکس می‌خواهد مشکلات را حل کند؟
,
 
,
وی بیان کرد: آن‌ها می‌گویند پول نفت را گرفته و به‌جای آن غذا و دارو می‌دهند که درواقع این نوعی بازی دادن ایران است و یک تقسیم‌کار بین اروپا و آمریکاست.
,
 
,
حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: مسئولان کشور با ازسرگیری فعالیت‌های هسته‌ای برخورد مناسبی نسبت به برجام انجام دادند و از مسئولان تقاضا می‌شود که فعالیت‌های هسته را ادامه دهند و با توجه به اینکه برجام آبی را برای ما گرم نکرد، اینستکس هم درواقع وقت‌کشی اروپا به نفع آمریکاست.
,
 
,
وی با اشاره به‌روز جمعیت گفت: کاهش جمعیت در کشورهای مسلمان توطئه دشمنان است و باید متوجه باشیم که یکی از معیارهای قدرت و توسعه در هر کشوری، جمعیت جوان است و باید تلاش کرد جمعیت کشور همواره جوان بماند.
,
موضع اصلی ایران مقاومت است/مذاکره، نقشه و فریب آمریکا
, موضع اصلی ایران مقاومت است/مذاکره، نقشه و فریب آمریکا, موضع اصلی ایران مقاومت است/مذاکره، نقشه و فریب آمریکا,
حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: اگر انسان تمام گنج‌ها و مقام‌های دنیا را به دست آورد و ثوابی درراه خداوند انجام ندهد، ارزش و سودی نخواهد داشت.
,
 
,
وی افزود: بالاترین فضیلت انسان گوهر عقل است که پیامبر درونی بوده و از هر چیزی بالاتر است و هیچ تقوایی بالاتر این نیست که انسان از فکر، مال و حرف شبهه‌ناک دوری کند.
,
 
,
امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دست‌اندرکاران و کارگزاران حج عنوان کرد: فریضه حج مجموعه‌اى استثنایى و ممتاز از ارزش‌هاى موردتمجید اسلام بوده و دارای مفاهیم سیاسى ضرورى نظیر وحدت، دفاع از مظلومان و برائت از مشرکین است.
,
 
,
وی با اشاره به اهمیت هوشیاری در برابر مسائل متعدد تصریح کرد: برائت از مشرکین یک فریضه اسلامى و لازم است و کسی توان مقابله با این دستور قرآنی را ندارد.
,
 
,
طهماسبی با اشاره به اینکه سوء مدیریت‌ها ربطی به تحریم ندارد بیان کرد: اینستکس «ابزار پشتیبان مبادلات تجارى» که اخیراً از سوى اتحادیه اروپا منتشر شد و یک سال و دو ماه طول کشید، درصدد توقف حرکت ایران برای کاهش گام دوم کاهش تعهدات هسته‌ای بوده و هیچ‌گونه فایده‌ای برای ایران ندارد.
,
 
,
وی با اشاره به فرجام برجام گفت: بحث مذاکره، نقشه و فریب آمریکا است چراکه ازیک‌طرف حرف از مذاکره می‌زنند و از طرفی تحریم می‌کنند، بایستی بدانند که موضع اصلی ایران مقاومت است.
,
 
,
امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به مطالب راهبردی رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه‌ قضائیه، خاطرنشان کرد:
,
 معظم له فرمود: «ملت مظلوم اما درعین‌حال مقتدر ایران، به فضل الهى، همچنان مثل کوه مى‌ایستد و باقوت، به حرکت خود ادامه مى‌دهد و به همه‌ مقاصد موردنظرش دست مى‌یابد.»
,
 
,
وی با اشاره به جنایات آمریکا در افغانستان، انتخابات پیش رو در ایران را مهم خواند و گفت: در اولین انتخابات در گام دوم انقلاب، مجلس بایستی به‌عنوان مجلس مقاومت شکل بگیرد چراکه مردم ما اهل مقاومت هستند و در این راستا بایستی زمینه تقلب و تخلفات به صفر برسد.
,
مشکلات سیل‌زدگان در شهرستان چگنی برطرف شود
, مشکلات سیل‌زدگان در شهرستان چگنی برطرف شود, مشکلات سیل‌زدگان در شهرستان چگنی برطرف شود,
حجت‌الاسلام محمد سوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان چگنی به دیدار مقام معظم رهبری با دست‌اندرکاران و کارگزاران حج اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فریضه حج را مجموعه‌ای استثنایی و ممتاز از ارزش‌های موردتمجید اسلام خواندند و با اشاره به وجود مفاهیم ضروری نظیر وحدت، دفاع از مظلومان و برائت از مشرکین در حج تأکید کردند.
,
 
,
وی با اشاره به اینستکس و ابزار پشتیبان مبادلات تجاری از سوی اتحادیه اروپا  افزود: با توجه به اولتیماتوم ایران به کشورهای اروپایی برای آغاز گام دوم انقلاب و کاهش تعهدات هسته‌ای، این کشورها در  تلاش هستند با فعال کر
,
 دن اینستکس حرکت ایران را متوقف کنند.
,
 
,
امام‌جمعه چگنی تصریح کرد: اینستکس باید تمامی اقلام موردنیاز ایران را که در چارچوب برجام است مجاز دانسته و نباید اقلام محدود به اقلام غیر تحریمی شود، درواقع اینستکس زیرمجموعه FATF و نظارت بر تمام تراکنش‌های بانکی است یعنی هر ایرانی هر آنچه در بانک داشته باشد تحت نظارت آن‌هاست که اشراف کامل بر دارایی‌های ایرانی است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: ترامپ برای راهبرد انتخاباتی نیازمند مذاکره با ایران است و این مذاکره به‌عنوان برگ برنده است که به آن نگاه می‌کند و وقتی وارد خاک کره شمالی شد بعد از مذاکره کماکان تحت تحریم‌ها علیه کره شمالی باقی است یعنی طوری وانمود می‌کند که کره شمالی و ایران عقب‌نشینی می‌کنند که در اینجاست که فرموده مقام معظم رهبری  کارگشاست که نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگ می‌کنیم بلکه مقاومت می‌کنیم که البته تدبیر مسئولان را می‌خواهد.
,
 
,
سوری گفت: مردم شهرستان چگنی با توجه به سیل‌زدگی هنوز با مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کنند که مسئولان استانی و کشوری به‌صورت جدی جهت تسریع مشکلات مردم پل‌ها و جاده‌ها را بازسازی کنند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه