اخبار داغ

شهردار کبودراهنگ خبر داد:

بعد از سال ها کبودراهنگ دارای شهربازی می شود

بعد از سال ها کبودراهنگ دارای شهربازی می شود
شهردار کبودراهنگ با انتقاد از نبود مکان های تفریحی در این شهر گفت: عملیات اجرایی احداث شهربازی مجهز و استاندارد در شهر کبودراهنگ با تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر و با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شهرستان کبودراهنگ با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 130 هزار نفر از هر گونه خدمات رفاهی و تفریحی محروم می باشد اخیرا خبری مبنی بر تاسیس شهربازی در این شهرستان شنیده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

به همین منظور محمد رهگشا در گفتگو با خبرنگار این رسانه، در خصوص احداث و تجهیز مکانی برای تفریح مردم شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم مردم شهرستان به مکان های تفریحی این شهربازی در داخل پارک لاله و با وسایل بازی و تفریح برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است.

,

وی با تشریح پروژه ی پیش رو ادامه داد: این پروژه یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری با بخش خصوصی است که امیدواریم هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

,

رهگشا با انتقاد از نبود مکان های تفریحی در این شهر گفت: شهر کبودراهنگ در چند سال گذشته فاقد مکانی مناسب برای تفریح شهروندان بوده و تقاضای بسیاری از شهروندان ایجاد محیطی شاد و مفرح برای خانواده ها بوده است.

,

وی با اشاره به پتانسیل های بخش خصوصی در این شهرستان افزود : امیدواریم در آینده هم با تمهیدات لازم بتوانیم از پتانسیل بخش خصوصی در جهت مشارکت در جذب سرمایه‌گذار و احداث مکان‌های تفریحی و گردشگردی در سطح شهر اقدام کنیم.

,

لازم به ذکر است شهردار و اعضای شورای اسلامی و کارشناسان شهرداری طی بازدیدی از شهر بازی همدان و مذاکره با بخش خصوصی خواستار تسریع در احداث آن در شهر کبودراهنگ شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه