اخبار داغ

نکته ای تکان دهنده که در قسمت ۲۶ سریال گاندو افشا شد

نکته ای تکان دهنده که در قسمت ۲۶ سریال گاندو افشا شد
در قسمت 26 سریال گاندو که این شب ها مهمان خانه های ایرانیان است شاهد هستیم که آقازاده ای تحت تعقیب قرار میگیرد که در حال وطن فروشی است برای گرفتن مشتی دلار!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،در قسمت ۲۶ سریال گاندو افسر اطلاعات سازمان اطلاعات سپاه مامور میشود یک آقازاده را در سفر به چین مورد تعقیب و مراقبت قرار دهد.

مشخص میشود که این آقازاده که عمویش از مدیران ارشد نفتی کشور است، اطلاعات سری کشور در حوزه دور زدن تحریمهای نفتی را در ازای دریافت مقداری پول به سرویسهای جاسوسی غرب  ارائه میدهد.

سریال گاندو بر اساس یک پرونده واقعی ساخته شده است. اینکه یکسال قبل از تحمیل برجام به کشور ابتدا همه مسیرهای دور زدن تحریمهای نفتی توسط مدیران غربگرا لو میرود چه معنایی میتواند داشته باشد جز هماهنگی جریانی در داخل با خارج جهت تحت فشار قرار دادن نظام برای پذیرش برجام و تسلیم شدن در مقابل غرب؟

در سریال گاندو ما شاهد آن هستیم که برخی از اسامی افراد منتسب به مسئولین دولتی که در خیانت روی جواسیس آمریکا و اسرائیل را سفید کرده اند از وطن فروشی نام مستعار برده میشود و یا اصلا نام برده نمیشود .

شنیده ها حاکی از آن است که دولت بشدت درصدد سانسور این سریال که این روزها به پر مخاطب ترین سریال صدا وسیما تبدیل شده است حکایت میکند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز،, انقلاب نیوز, انقلاب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه