اخبار داغ

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

طرح جهاد همبستگی ملی در زنجان اجرا می‎شود/ ارسال ۴۰ میلیارد ریال کمک‎های غیر نقدی زنجانی‎ها به مناطق سیل‎زده

طرح جهاد همبستگی ملی در زنجان اجرا می‎شود/ ارسال ۴۰ میلیارد ریال کمک‎های غیر نقدی زنجانی‎ها به مناطق سیل‎زده
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: با همکاری اصناف و بازاریان و مساجد استان زنجان طرح جهاد همبستگی ملی اجرا می‎شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهارداشت: طرح «جهاد همبستگی ملی» به منظور  تکمیل جهاد عاطفی ملت برای کمک به مردم سیل زده اجرایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی افزود: این طرح از اوایل سال جاری عنوان کرد وادامه داد: این طرح با شعار «هر مسجد یک خانه» و «هر کاسب یک قلم کالای اساسی» در سطح شهرستان های استان زنجان احرا می شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح به منظور  کمک به سیل زدگان و خدمات رسانی و بازسازی خانه های سیل زدگان اجرا می شود.
,
 
,
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: حضور مردم در این طرح موجب امیدواری  مردم سیل زده و تقویت  حس هم نوعدوستی می‌شود. 
,
 
,
طهماسبی بیان داشت: کمک های مردمی موجب کمک به دولت در حل مشکلات شده و سیل زدگان نیز از وضعیت بحرانی خارج می شوند.
,
 
,
وی با بیان اینکه پس از وقوع سیل در استان های شمالی و غربی کشور زنجان به عنوان  معین استان مازندران شد و قرارگاه سپاه انصارالمهدی (عج) در شهرستان های بابلسر وجویبارمستقر شد.
,
 
,
این مسئول ادامه داد:در راستای افزایش خدمات رسانی ،گروه های بسیج جامعه پزشکی،کمک های مردمی وگروه های جهادی استان زنجان به این مناطق اعزام شدند.
,
 
,
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود:  استان زنجان معین استان خوزستان وشهرستان شادگان نیز بود و با اعزام دستگاه های مهندسی سبک وسنگین وگروه های جهادی،سبب پیشگیری از آسیب سیل در این منطقه شد.
,
 
,
طهماسبی با اشاره به اعزام45دستگاه خودرو سبک وسنگین،بیان داشت:با استقرار موکب های اربعین بیش از 18هزار پرس غذا در روز پخت می شد.
,
 
,
وی تصریح کرد: تاکنون مبلغ 3میلیارد ریال به صورت نقدی و معادل 40 میلیارد ریال کمک های غیر نقدی توسط پایگاه های مقاومت بسیج در زنجان جمع آوری شده و به مناطق سیل زده گلستان، لرستان و خوزستان ارسال شده است.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین یک هزار نفر در قالب گروه های جهادی در این مناطق خدمات رسانی کرده اند و با طرح جهاد  همبستگی ملی این خدمات رسانی ادامه دارد.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه