اخبار داغ

یک منتقد در گفت‌وگویی تأکید کرد:

گاندو آغاز فصل بصیرت‌افزایی در سریال‌های سیما

گاندو آغاز فصل بصیرت‌افزایی در سریال‌های سیما
یک فعال رسانه‌ای گفت: امید است با توجه به استقبال کم نظیر مردم از سریال «گاندو» ساخت چنین آثاری در تلویزیون استمرار بیابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین جوانشیر، منتقد سینما در گفت وگو با کیهان اظهار کرد: سریال جذاب و متفاوت گاندو که در نوع خود کم نظیر و برگرفته از واقعیت‌های موجود دورانمان است به خوبی با نگاهی متفاوت و واقعی توانست عمق نفوذ دشمنان این مرز و بوم را در حساس‌ترین اماکن نظام و در کنار مهم‌ترین مسئولین دولتی بخوبی و درستی نشان دهد و حقایقی ناگفته و مهم را درخصوص افراد خائن و جاسوس در قاب تصویر برای آگاهی عمومی به نمایش بکشد که البته و متاسفانه مورد انتقادات جدی و فشارهای فراوانی از سوی دولت واقع شد که نشان از عدم انتقاد پذیری و وحشت بعضی از مسئولین از مطرح شدن واقعیت در سریال‌های سیماست که لزوم شکیبایی و روحیه حق پذیری را در مسئولین دولتی طلب می‌کند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: با گذشت اندک زمان کوتاهی از پخش این سریال متفاوت شاهد استقبال بی‌نظیر مردم و اقبال بی‌سابقه این سریال پر افتخار رسانه ملی در بین مخاطبان هستیم و این فیلم به خوبی توانسته جای خود را در بین برنامه‌های تولیدی سیما در بین مردم پیدا کند که خود نشانه‌ای از اهمیت مردم به پروژه نفوذ و دقت و حساسیتشان نسبت به عوامل نفوذی در بدنه دولت است. 
,
 
,
جوانشیر ادامه داد: این نوع فیلم سازی که برگرفته از حقایق و اتفاقات مهم و بروز و جاری کشور است گام بلندی را در جهت بصیرت افزایی و آمادگی عمومی در مقابل تهدیدات دشمنان از جمله پروژه نفوذ برداشته که توانسته به موفقیت و رکورد بی‌سابقه‌ای در جذب مخاطب و بیننده برسد که نشانه‌ای از سطح بصیرت و هوشیاری عمومی نیز هست.
,
 
,
این فعال رسانه‌ای تصریح کرد: گاندو نشان داد که خط قرمز نظام اسلامیمان خواهرزاده و اقوام رئیس‌جمهور نیستند و فقط منافع ملی و قانون هستند که بر آنها پافشاری می‌کنیم ولاغیر!
,
 
,
جوانشیر در پایان گفت: فصل تازه‌ای از تولید فیلم‌های بچه‌های انقلاب فرارسیده و انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد تولیداتی فراوان از این دست باشیم و بحمدالله دیدیم که مردم هم تشنه و مشتاق این نوع آثار هنری و سریال‌های پر مغز و معنی هستند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه