اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان قم برگزار می شود

دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان قم برگزار می شود
مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قم گفت: دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم آبان ماه امسال برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  قم فردا، سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم در سال جاری اظهار داشت: امسال بر اساس آسیب‌شناسی صورت گرفته مهلت ارسال آثار تا یکم مهرماه خواهد بود تا زمان کافی برای شرکت افراد وجود داشته باشد.

وی بابیان این‌که از نقطه نظرات خبرنگاران در برگزاری جشنواره امسال استفاده‌شده است، ابراز داشت: یکی از ایراداتی که سال گذشته خبرنگاران گرفتند این بود که اختتامیه جشنواره با روز خبرنگار هم‌زمان نباشد و این خواسته امسال رعایت شد.

حسینی کاشانی افزود: خواهشمندیم شرکت‌کنندگان قواعدی که برای جشنواره اعلام می‌شود را تا زمان پایان جشنواره رعایت کنند.

وی ادامه داد: مطالبه‌ای جدی دیگری که از خانواده رسانه‌ها وجود دارد این است که خبرنگاران از مسئولان مطالبه گری کنند و بتوانند موشکافی‌های لازم را انجام دهند.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قم ایجاد انگیزه در بین اهالی رسانه را خواستار شد و بیان داشت: شرکت‌کنندگان باید به موضوعات مهمی مانند رونق تولید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: در خصوص گام دوم انقلاب نیز نظر رهبری این است که کار جدی صورت بگیرد و در این زمینه رسانه‌ها نقش کلیدی و اساسی دارند.

حسینی کاشانی ابراز داشت: در نظر داریم میزبان جشنواره رسانه‌ها و مطبوعات دینی در قم باشیم و در این زمینه از نظرات همه اساتید بهره‌مند خواهیم شد.

وی افزود: در خصوص شورای سیاست‌گذاری باید بگویم این شورا با نظر من تشکیل شد تا اداره کل ارشاد استان قم از نزدیک در جریان امور جشنواره قرار بگیرد.

حسینی کاشانی تصریح کرد: همه اقشار در خانه مطبوعات عضو هستند و به همین دلیل این خانه به‌عنوان نماینده رسانه‌ها مسئول برگزاری جشنواره است.

وی افزود: به نظر بنده با توجه به نوپا بودن جشنواره در استان و برای ایجاد انگیزه در بین شرکت‌کنندگان محدودیت‌های اعمال‌شده است تا افراد بیش از 3 بخش نتوانند شرکت کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه