اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

اعزام ۸۰۰ مددجوی گلستانی به سفرهای زیارتی در سال جاری

اعزام ۸۰۰ مددجوی گلستانی به سفرهای زیارتی در سال جاری
مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: امسال تاکنون ۸۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و قم اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، اسکندر اسکندری امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این نهاد در سال جاری تاکنون ۸۰۰ مددجوی گلستانی را برای زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) به مشهد مقدس و زیارت حرم حضرت معصومه (س) به قم اعزام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما،,

وی خاطرنشان کرد: در ایام دهه کرامت از سالروز ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) تا ولادت ثامن‌الائمه (علیه‌السلام) ۸۰ نفر از مددجویان دانشجو به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

,

اسکندری با اشاره به اعزام ۴۸۸۰ مددجوی گلستانی به سفرهای زیارتی عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم در سال گذشته یادآور شد: کمیته امداد استان گلستان سال گذشته بیش از ۴۰۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد را به سفر زیارتی مشهد، ۵۰۰ نفر به عتبات عالیات و پیاده‌روی اربعین و ۳۵۰ نفر را هم به زیارت حرم حضرت معصومه (س) اعزام کرد.

,

وی با توجه به برنامه‌ریزی این نهاد برای اعزام ۲۵۰۰ مددجو به سفر شوق زیارت در سال جاری افزود: سال گذشته برای توانمندی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد بیش از ۳۰۰۰ مددجوی گلستانی به سفرهای شوق زیارت اعزام شدند.

,

اسکندری با تشریح جزئیات برنامه شوق زیارت اظهار کرد: در قالب این طرح، مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را نداشته‌اند، شناسایی و با مشارکت مردم نیکوکار به این شهرهای مقدس اعزام می‌شوند تا در کنار برخورداری از فضای معنوی و زیارت اهل‌بیت (ع) از آموزش‌های سبک زندگی، احکام، حجاب و عفاف و مهارت‌های زندگی برخوردار شوند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان عنوان کرد: بازدید از منازل مددجویان، توزیع سبد کالا و بسته‌های فرهنگی تحت عنوان هدیه کرامت رضوی»، برگزاری مسابقه نقاشی، برگزاری حلقه‌های معرفت (انس با قرآن) و نشست‌های فرهنگی و مراسم جشن میلاد تا میلاد از مهم‌ترین برنامه‌های دهه کرامت این نهاد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه