اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان خبرداد:

دستگیری 9 نفر از عاملان درگیری با مأموران انتظامی و تکنیسین اورژانس میناب

دستگیری 9 نفر از عاملان درگیری با مأموران انتظامی و تکنیسین اورژانس میناب
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری 9نفر از عاملان درگیری با مأموران انتظامی و تکنیسین اورژانس در کمتر از 24 ساعت در شهرستان میناب خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان هرمزگان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال مشروبات الکلی از "شهرستان سیریک به سمت میناب پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت و اکیپ گشت نامحسوس انتظامی به محورمواصلاتی مذکور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد:مأموران ضمن گشت زنی محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی، دو دستگاه خودرو پژو 405 و پژو پارس حامل بار مشروبات الکلی را در ابتدای جاده بازار میشی رویت و دستور ایست صادر کردند.

,

بهدانی فرد افزود : رانندگان بدون توجه به فرمان پلیس و علائم هشداردهنده و با سرعت زیاد و حرکات مارپیچ اقدام به فرار نموده و به سمت شهرستان میناب راه خود را ادامه دادند.

,

بهدانی‌فرد گفت: ضمن هماهنگی با مقام قضائی سایر اکیپ‌های گشت در محور مواصلاتی استقرار یافته که در همین حین پژو پارس حامل مشروبات توسط ماموران گشت پاسگاه «شهید مردان» رؤیت به فرمان پلیس توجه نکرده و پس از عبور از موانع پلیس به علت سرعت بالا و عدم مهارت در کنترل خودرو دو حلقه لاستیک خودرو مذکور پنچر که پس از طی مسافتی واژگون شد.

,

وی ادامه داد: در پی این واژگونی دو نفر متهم داخل خودرو به شدت مجروح و بنا به نظر تکنیسین اورژانس که با خودرو اورژانس جاده ای که در فاصله 200 متری محل حادثه قرار داشت متهمان از ناحیه داخلی به شدت خونریزی داشته و نیازمبرم به درمان تخصصی دارند سریعا به همراه عوامل انتظامی مستقر در خودرو آمبولانس و خودروی انتظامی اسکورت به بیمارستان میناب اعزام شدند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: در ابتدای بلوار زهوکی شهرستان میناب تعداد زیادی افراد مهاجمین که ظاهرا از دوستان متهمین بودند با راه بندان و مسدود نمودن جاده اصلی به سمت آمبولانس و خودرو انتظامی حمله ور شده و با سنگ پرانی به سمت مأموران و خودرو، در نهایت با محاصره اطراف گشت خودرویی، با مجروح نمودن عوامل اورژانس و ماموران انتظامی، متهمان را به همراه برانکاردی که دست آنان به وسیله دستبند به آن متصل شده بود به وسیله خودروی پیکاب که از قبل تدارک دیده بودند از محل متواری دادند.

,

وی با تأکید بر اینکه از خودرو متعلق به قاچاقچیان یک هزار و 152 قوطی مشروبات الکلی خارجی کشف شد، بیان کرد: در پی وقوع این حادثه در شهرستان میناب تشکیل جلسه و دستگیری مصوبین در دستور کار قرار گرفت .

,

بهدانی فرد ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی با کار اطلاعاتی گسترده ضمن شناسایی عاملان درگیری و محل اختفاء آنها، باهماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وضربتی تعداد 9نفر از مصوبین اصلی که 4 نفر از آنان دارای سوابق کیفری متعدد از جمله حمل مشروبات الکلی، آدم ربایی و قاچاق کالا داشتند در کمتر از 24 ساعت دستگیر کردند.

,

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده توسط عوامل اورژانس و مأموران بدرقه شهرستان سیریک شناسایی شدند، گفت: متهمان در ادامه تحقیقات و بازجویی به بزه ارتکابی خود اقرار کردند.

,

وی با اشاره به اینکه تحقیقات جهت شناسایی و محل اختفاء متهمان متواری شده همچنان در دستور کار مأموران قرار دارد، افرود: در این عملیات تعداد 5 دستگاه خودرو که در درگیری نقش داشته ودر راهبندان از آن استفاده شد بود توقیف شد.

,

بهدانی فرد خاطرنشان کرد: پلیس مصمم است تا آخرین نفر که در این ماجرا نقش داشته را دستگیر و از این پس طرح های بر خورد با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت شدت بیشتری خواهد گرفت زیرا استان هرمزگان محل جولان قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت نخواهد بود و برای این افراد هیچ حاشیه امنی در استان وجود نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه