اخبار داغ

سیستان وبلوچستان "زیر سایه خورشید"/ آغاز جشن های مردمی دهه کرامت در پایتخت وحدت ایران اسلامی

سیستان وبلوچستان "زیر سایه خورشید"/ آغاز جشن های مردمی دهه کرامت در پایتخت وحدت ایران اسلامی
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان وبلوچستان از آغاز ویژه برنامه های دهه کرامت در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ دادخدا خدایار در نشست خبری تشریح ویژه برنامه های جشن های دهه کرامت در استان که ظهر امروز برگزار شد گفت: کاروان زیرسایه خورشید آستان قدس رضوی برای ششمین سال متوالی فردا از طریق فرودگاه کنارک وارد استان شده و با حضور در شهرستان های مختلف استان بزرگترین برنامه فرهنگی سال را در این استان به نمایش می گذارند.
 
وی افزود: این کاروان شامل روحانی، مداح و خادمان آستان قدس رضوی هستند که با توجه به گستردگی سیستان وبلوچستان در قالب دو گروه وارد می شوند که در قالب این برنامه ها حضور در مناطق محروم، شرکت در جشن های محوری دهه کرامت، حضور در بیمارستان ها و عیادت از بیماران و... انجام می شود.
 
به گفته خدایار؛ حضور در نقاط صفر مرزی، پادگان ها و مساجد مختلف تشیع و تسنن و قرائت فاتحه در گلزارهای شهدای جنگ تحمیلی و مدافع اسلام ناب محمدی(ص) سطح استان از دیگر برنامه های سفر 9 روزه این کاروان به استان است که به همراه پرچم بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع) به این اماکن رفته و در ترویج فرهنگ رضوی گام برمیدارند.
 
وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه خدمات و دستاوردهای دفتر نمایندگی آستان قدس در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: به منظور آشنایی بیش از پیش مردم با این دفتر، نمایشگاه دستاوردها و فعالیت کانون های مختلف از فردا در دبستان شهید چمران زاهدان دایر شده و عموم مردم می توانند از آن بازدید کنند.
 
وی تاکید کرد: تاکنون در 20 شهرستان استان کانون های خادمیاران آستان قدس تشکیل شده که مسئولان این کانون‌ها حکم رابط آستان در شهرستان‌ها را بر عهده دارند و با تلاش‌های انجام شده شبکه خادمیاران رضوی با 3000 عضو در استان تشکیل شده و خدمت 2000 نفر آنها با تکمیل پرونده فعال شده است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه