اخبار داغ

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد
جواد شیخ اکبری با حکم معاون سیما به سمت مدیر شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ مرتضی میرباقری معاون سیما، در حکمی جواد شیخ اکبری را به عنوان مدیر شبکه قرآن و معارف سیما منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در حکم مدیر شبکه قرآن آمده است:
,
 
,
با عنایت به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با بهره گیری از الگوی کارآمد و اثربخش مهندسی و مدیریت پیام در ترویج معارف قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و تعمیق و گسترش دین باوری و ارزش‌های اخلاقی، معنوی و انقلابی در جامعه و نیز معرفی سبک زندگی مبتنی بر قرآن و عترت و جامعه سالم قرآنی اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.
,
 
,
استفاده از دانش و تجربیات حوزه‌های علمیه، محافل قرآنی و اساتید برجسته دانشگاهی؛ پخش زیباترین تلاوت‌ها و عمیق‌ترین بحث‌های معرفتی با ساختار‌های زیبا و هنرمندانه و ارتباط مستمر با محافل قرآنی و معارفی در سراسر کشور و انعکاس فعالیت‌های آن‌ها و به خصوص پویش گسترده برای حفظ قرآن کریم از دیگر موارد تاکید شده در این حکم است.
,
 
,
همچنین دکتر میرباقری از زحمات حجت الاسلام والمسلمین عرفاتی در طول تصدی سرپرستی شبکه صمیمانه قدردانی کرده است.
,
 
,
گفتنی است جواد شیخ اکبری متولد ۱۳۵۷ و دانش آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و الهیات از دانشگاه امام صادق (ع) است. وی سال ۱۳۸۰ وارد سازمان صدا وسیما می‌شود و به عنوان محقق و پژوهشگر با مرکز تحقیقات سازمان صداو سیما فعالیت خود را آغاز می‌کند و سردبیری برنامه‌های زنده و بخش‌های مختلف خبری، دبیر شورای راهبردی، مدیریت گروه اقتصاد و سیاسی شبکه خبر و جانشینی رییس این شبکه در امور تولید و مدیرکلی تولید و تامین برنامه‌های خبری شبکه خبر را در کارنامه کاری خود دارد.
,
 
,
وی همچنین عضو شورای طرح و برنامه شبکه سه و پنج سیما، عضو شورای راهبردی شبکه شما، مشاور تولید مدیر شبکه پنج سیما، عضو شورای نظارت اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و مدیر گروه مستند شبکه ایران کالا بوده است.
,
 
,
مدیریت و نظارت بر تولید مستند‌های شاخص و ارزشی همچون «راز آرماگدون»، «خط امام»، «پایانی بر پایان»، «اشغال»، «نهم دی انقلاب سوم»، «بحران در سوریه»، «هم زبانی و بی زبانی» و ... از دیگر سوابق حرفه‌ای مدیر جدید شبکه قرآن و معارف سیما است.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه