اخبار داغ

مدیر شبکه یک اعلام کرد

«پایتخت» برای نوروز و «نون خ» سهم رمضان/حذف حق بازرگانی برای تبلیغ تولیدات برتر

«پایتخت» برای نوروز و «نون خ» سهم رمضان/حذف حق بازرگانی برای تبلیغ تولیدات برتر
نوروز ۹۹ سریال «پایتخت» از شبکه اول پخش می‌شود و سریال «نون خ ۲» هم ماه رمضان سال ۹۹ روی آنتن خواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مدیر شبکه یک درباره‌ی سریال‌های در دست ساخت این شبکه، گفت: سریال‌های ۹۸ و ۹۹ شبکه در حال ساخت است و از هم اکنون برای دو سال آینده هم سریال‌هایی را در حال مذاکره داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مجید زین‌العابدین که در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، افزود: برای نوروز ۹۹ با تهیه‌کننده سریال «پایتخت» به توافق نهایی رسیده‌ایم و این سریال در حال نگارش است و سریال «نون خ ۲» هم ماه رمضان سال ۹۹ پخش خواهد شد.
,
 
,
وی افزود: ۲ تا ۳ سریال دیگر هم در سال ۹۹ ساخته خواهد شد که از جمله آنها «۸۷ متر» کیانوش عیاری است که در تابستان ۹۹ پخش خواهد شد و در سال جاری هم سریال ۷۵ قسمتی «بوی باران» در حال پخش است.
,
 
,
مدیر شبکه یک از مذاکره برای ساخت سریال‌های «پس از آزادی»، «محکومین»، «دردانه خلیج فارس»، «پاییز تنهایی» و سریال طنز «چند راه» خبر داد.
,
 
,
او همچنین از تولید برنامه عروسکی «مدرسه دوستان» به تهیه‌کنندگی مرضیه برومند خبر داد و گفت: با پخش این برنامه عروسکی که در قالب برنامه کودک پخش خواهد شد به دنبال احیای بخش کودک در این شبکه هستیم.
,
 
,
مدیر شبکه یک در این نشست همچنین از حذف حق بازرگانی برای معرفی تولیدات تولیدکنندگان برتر کشور با نام «قهرمانان تولید» خبر داد و آن‌را از برنامه‌های شبکه یک برای تحقق شعار سال دانست.
,
 
,
مجید زین‌العابدین در معرفی برنامه‌های شبکه اول با محوریت رونق تولید، از برنامه «پایش» نام برد که در آن مطالبات تولیدکنندگان پیگیری و مقررات ادارای که مانع چرخش چرخ تولید هستند شناسایی و معرفی می‌شود.
,
 
,
مدیر شبکه یک از «جشنواره کارآفرینی سیما» به عنوان دومین برنامه شبکه یک در راستای رونق تولید نام برد.
,
 
,
او همچنین از تولید برنامه «رکوردداران تولید» با محوریت معرفی تولیدکنندگان و رکوردداران برتر در زمینه کشاورزی و دامپروری خبر داد.
,
 
,
مدیر شبکه یک در ادامه به جهت‌گیری برنامه «سیمای خانواده» به سمت «درآمد در فراغت» اشاره کرد و از عملیات رسانه‌ای منسجم ستاد رونق تولید برای رفع مشکلات کسب و کار خبر داد.
,
 
,
قائم مقام ستاد رونق تولید در صداوسیما با اشاره به پخش برنامه «دستپخت» گفت: این برنامه هم رویکرد ترویج صله رحم و مهارت آموزی حرفه آشپزی را دنبال می کند و در پایان سال تعدادی آشپز آموزش دیده را به جامعه معرفی می کند که علاوه بر اشتغال زایی گامی برای تغییر ذائقه مردم از فست فود به پخت و مصرف از غذاهای سالم و متنوع است.
,
 
,
مدیر شبکه یک برنامه «فرمول یک» را هم یکی دیگر از برنامه های تابستانی این شبکه معرفی کرد که از هم اکنون برای معرفی چهره مردی سال در نوروز ۹۹ خیز برداشته است.
,
 
,
این مدیر تلویزیون گفت: برنامه های مسجد محوری در این شبکه تدارک دیده شده است که از جمله آنها برنامه «شبستان»، «یک محراب» و «در امتداد فلق» است که البته بعد از فصل تابستان هم ادامه خواهد داشت.
,
 
,
زین العابدین با بیان اینکه در شبکه یک با توجه به برنامه‌های ملی و وجود بخش‌های زیاد خبری با محدودیت چینش کنداکتور مواجه هستیم، گفت: با این حال در نظر داریم با رفع موانع مالی برنامه‌های سرگرمی‌محور بیشتری در بخش شبانه پخش کنیم که از جمله آنها مسابقه «بزن یک» و  مسابقه «سبقت» است که هر دو در مرحله انتخاب مجری هستند.
,
 
,
او خاطرنشان کرد: برنامه «ایرانگرد» نیز برای سال ۱۴۰۰ در حال ساخت است و البته از تهیه کننده خواسته ایم بخش هایی را برای نوروز ۹۹ به بخش برساند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه