اخبار داغ

میلیاردر آمریکایی به اتهام سوء‎استفاده جنسی دستگیر شد/ مداخله شاهزاده انگلیسی، ترامپ و کلینتون در قاچاق جنسی کودکان زیر سن قانونی

میلیاردر آمریکایی به اتهام سوء‎استفاده جنسی دستگیر شد/ مداخله شاهزاده انگلیسی، ترامپ و کلینتون در قاچاق جنسی کودکان زیر سن قانونی
سرمایه‎گذار آمریکایی به اتهام قاچاق جنسی دختران زیر سن قانونی در نیویورک دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ "جفری اپستین" سرمایه گذار و میلیاردر آمریکایی به اتهام قاچاق جنسی دختران زیر سن قانونی در نیویورک دستگیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گزارش رسانه های آمریکایی به نقل از دستگاه های اجرای قانون، "اپستین" عصر روز شنبه بازداشت شد. این مجرم جنسیِ میلیاردر در سال 2007 به اتهام سوء استفاده از تعداد زیادی دختران زیر سن قانونی به مدت 13 ماه در زندان به سر برد و با کمک وکلای خود آزاد شد. وی احتمالا باقی عمر خود را در زندان خواهد گذراند.

,

 

,

, ,

به گزارش دیلی‌بیست (Daily Beast)، اپستین به دو جرم قاچاق جنسی کودکان نابالغ و مداخله در توطئه قاچاق جنسی خردسالان متهم می شود. اگر این پیرمرد 66 ساله به این دو جرم محکوم شود، بیش از 45 سال پشت میله های زندان می ماند.

,

بنا به ادعاها، بیش از 40 دختر به املاک لوکس اپستین، عمدتا در املاک حراجی وی در پَم‌بیچ (Palm Beach) در میامی فلوریدا برده شده اند.

,

به گفته راشاتودی، برخی از دختران از سوی واسطه های محلی اپستین فریب خوردند و برخی دیگر مورد آزار اذیت جنسی اپستین قرار گرفتند.

, راشاتودی,

مقاماتی که تمایل به ناشناس ماندن خود داشتند، گفتند که اپستین از اینکه دختران زیر سن قانونی (14 سال) بودند خبر داشت. وی به بهانه ماساژ به آنها پول داده و دختران را مورد سوء استفاده جنسی قرار می داد.

,

جنایات جنسی این میلیاردر در سال های 2002 تا 2005 رخ داد. استثمارهای جنسی وی طی معامله ای سال ها توسط وکلای فدرال مخفی ماند. این مخفیکاری، قربانیان حلقه پدوفیل اپستین را در هاله ای از ابهام قرار داد.

,

این معامله بین وکلای اپستین و "الکساندر آکوستا" دادستان منطقه ای فلوریدا انجام شد. آکوستا که اکنون وزیر کار دولت ترامپ شده، کار غیر قانونی خود در آن پرونده را رد کرده است.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

گمانه زنی ها بر این است که اپستین نه تنها خودش دختران را اذیت و آزار می کرد، بلکه آنها را به دوستان بانفوذ خود و دولتمردانی از جمله شاهزاده "اندرو" و "آلن دِرشویتز"، بیل کلینتون و دونالد ترامپ قرض می داد.

,

هر دو شاهزاده دخالت در این جرم را انکار کرده اند.

,

 

,

معصومه میرحسینی

, معصومه میرحسینی,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه