اخبار داغ

در گفتگو با نائب رئیس شورای کار بیمارستان امام خمینی کرج مطرح شد؛

6 مزایده نافرجام، مُسکنی که شفابخش نبود/ سرگردانی بیماران و کلیه‎فروشی کادرِ بیمارستانِ 28 ساله کرج!/ سرمایه 150 میلیاردی زیر تیغ بی‎توجهی 2 وزیر بهداشت

6 مزایده نافرجام، مُسکنی که شفابخش نبود/ سرگردانی بیماران و کلیه‎فروشی کادرِ بیمارستانِ 28 ساله کرج!/ سرمایه 150 میلیاردی زیر تیغ بی‎توجهی 2 وزیر بهداشت
نائب رئیس شورای کار بیمارستان امام خمینی کرج: چرا با وجود 6 بار مزایده ناموفق استاندار البرز، دادستان کرج، نمایندگان مجلس و دیگر متولیان امر که قدرت تصمیم گیری دارند ترک تشریفات را در دستور کار قرار نمی دهند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم طاهری درباره آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی کرج که طی دو سال اخیر مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته است به خبرنگار تیتریک، گفت: متاسفانه برای این مجموعه درمانی مزایده پشت مزایده برگزار می شود اما با توجه به عدم حصول نتیجه، پرسنل بیمارستان همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
نائب رئیس شورای کار بیمارستان امام خمینی کرج افزود: پس از مزایده بیست و ششم ماه گذشته که با مخالفت متولیان امر همراه شد، هیچ کسی از ششمین مزایده نیز که طی روزهای اخیر برگزار شد استقبال نکرد، با توجه به این وضعیت سوال ما این است که چرا ترک تشریفات نکرده و بجای آن مذاکره با پزشکان را در دستور کار قرار دهند؟ 
,
 
,
وی بهترین راهکار را برگزاری نشستی توسط کارگروه پزشکان و پرسنل با استاندار البرز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و سازمان همیاری شهرداری ها دانست و اظهار داشت: باید مرکز درمانی امام خمینی به دست پزشکان و عوامل اجرایی اداره شود.
,
 
,
طاهری تصریح کرد: بر اساس اصل 44 قانون اساسی بیمارستان می تواند به پزشکان و پرسنل واگذار شود و استاندار راهکارها را از عوامل اجرایی مجموعه درمانی امام خمینی مطالبه کند تا برای راه اندازی مجدد بیمارستان گام های مثبتی برداشته شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه پرسنل و مردم چه گناهی دارند که اسیر 6 مزایده نافرجام شده اند، گفت: بیمار با هزار امید به بیمارستان مراجعه می کند اما با درب بسته مواجه خواهد شد و به بیمارستان های کمالی و ... منتقل می شود.
,
 
,
وی افزود: متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد بودیم که یک بیمار بدحال با پراید وارد مرکز درمانی امام خمینی شد اما به واسطه عدم دریافت خدمات، درصدد زیر گرفتن پرسنل بود یا در اتفاق دیگری پدر حجت الاسلام سعیدی رئیس امور مساجد البرز به واسطه عدم پزشک در بیمارستان، در مسیر اعزام به بیمارستان شهید مدنی فوت کردند.
,
 
,
طاهری با اشاره به اینکه متاسفانه جان مردم برای متولیان حل مشکل بیمارستان امام خمینی اهمیتی ندارد، اظهار داشت: در حال حاضر 3 پزشک در بیمارستان حضور دارند در حالیکه پیش از این 650 پزشک در این مجموعه فعالیت داشتند اما به دلیل برداشتن تعرفه خصوصی این مرکز را ترک کردند.
 
وی تصریح کرد: چرا با وجود 6 بار مزایده ناموفق آقای استاندار و دادستان کرج، نمایندگان مجلس و دیگر متولیان امر که قدرت تصمیم گیری دارند ترک تشریفات را در دستور کار قرار نمی دهند؟ اگر مسئولین ادعای پیگیری دارند چرا در دو سال اخیر اقدامات آنها سرانجامی نداشته است؟ 
,
,
,
 
,
طاهری گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند از حرف تا عمل یک قدم فاصله است اما با توجه به اینکه بیمارستان امام خمینی کرج زیر لوای استانداری البرز است، باید این سوال را مطرح کرد که از بیمارستان تا استانداری چند قدم فاصله است که یکبار شاهد سرکشی سرزده استاندار البرز از این مجموعه نبوده ایم؟ 
,
 
,
وی افزود: ما درخواست مکتوب خود را به آقای شهبازی ارائه کرده ایم مبنی بر اینکه چرا از جاده چالوس و ... بازدید به عمل می آورند اما تا کنون قدم در بیمارستانی که مزین به نام امام است نگذاشته اند؟  
 
طاهری با اشاره به اینکه از سال 1370 یک زندان در کرج به بیمارستان امام خمینی تغییر کاربری داد و این مجموعه درمانی شکل گرفت، اظهار داشت: ما صدا و سیما را مقصر می دانیم زیرا بارها از آنها تقاضای ورود به این مشکلات را داشتیم اما اقدامی نشد، متاسفانه معضلات به گونه ای پیش رفت که برخی از همکاران ما ناچار به فروش منزل مسکونی، طلاق و کلیه فروشی شدند.
 
وی تصریح کرد: استاندار البرز نیز در راستای برخی تصمیم گیری ها تنها بوده و با توجه به وجود مافیای پشت پرده در مواردی مانند بیمارستان امام خمینی، نظر مخالفان بر مواضع ایشان می چربد.
,
,
,
,
,
 
,
طاهری گفت: عده ای با تشویش اذهان عمومی اعلام کردند که طلبکاران و پرسنل حکم توقیف اموال گرفته و تجهیزات را از بیمارستان خارج کرده اند اما این موضوع صحت ندارد، در حال حاضر بیمارستان امام خمینی تجهیزاتی دارد که در خاورمیانه حرف اول را می زند.
,
 
,
وی افزود: دستگاه اسپیرال 128 زیمنس آلمان در خاورمیانه نمونه ندارد اما در انبارهای بیمارستان خاک می خورد و قاطعانه می توان گفت با ارزش افزوده کنونی بالغ بر 150 میلیارد تومان تجهیزات در بیمارستان موجود است.
,
 
,
طاهری با اشاره به اینکه متاسفانه وزرای بهداشت (هاشمی و نمکی) به موضوع بیمارستان ورود نکردند، اظهار داشت: امروز در دنیا پر سود ترین صنف، صنف درمان است و تنهاترین صنفی خواهد بود که مهاجرت ندارد اما منفعت طلبی، سوءنیت عده ای، پزشکان را ناچار به خروج از بیمارستان کرد.
,
 
,
نائب رئیس شورای کار بیمارستان امام خمینی کرج در خاتمه از آیت الله حسینی همدانی به واسطه اصرار به عدم تغییر کاربری بیمارستان و کوتاهی دست رانت خواران از اراضی آن، قدردانی کرد.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه