اخبار داغ

مدیرکل امور مالیاتی خراسان‌جنوبی:

سهم خراسان‌جنوبی از وصول مالیاتی کشور ۲۷ صدم درصد است

سهم خراسان‌جنوبی از وصول مالیاتی کشور ۲۷ صدم درصد است
مدیرکل امور مالیاتی خرایان جنوبی با بیان اینکه سهم خراسان‌جنوبی از وصول مالیاتی در کشور 0.27 درصد است، گفت: سال گذشته از این محل سهم خراسان جنوبی 270 میلیارد تومان بوده که 240 میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی نباتی مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته توسعه فرهنگ مالیاتی 16 تا 23 تیر، اظهار کرد: سالانه دو نوبت خرداد و تیرماه فراخوان ارائه اظهارنامه مالیاتی اعلام می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, ، مهدی نباتی مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته توسعه فرهنگ مالیاتی 16 تا 23 تیر، اظهار کرد: سالانه دو نوبت خرداد و تیرماه فراخوان ارائه اظهارنامه مالیاتی اعلام می‌شود. ,
 
,
وی افزود: خرداد ماه نوبت فرخوان مشمولان امور مالیاتی است و تیرماه زمان ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی است. 
,
 
,
مدیرکل امور مالیاتی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تخفیف مالیاتی منوط به ارائه اظهارنامه مالیاتی است، بیان کرد: بحث رسیدگی به مودیان مالیاتی به اظهارنامه‌ای که خودشان تحویل داده‌اند بستگی دارد. 
,
 
,
نباتی عنوان کرد: مالیات به طور مستقیم به خزانه دولت واریز می‌شود و 15 تیرماه آخرین مهلت پرداخت 3 ماهه ابتدای سال بود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: 30 درصد سهم مالیات دریافت شده توسط امور مالیاتی به دهیاری‌ها و امور عشایری و 70 درصد به شهرداری‌ها اختصاص پیدا کرده و در خصوص برنامه‌های شهری اختصاص پیدا می‌کند.
,
 
,
مدیر کل امور مالیاتی خراسان جنوبی عنوان کرد: بحث ارزش افزوده نیز برای شهرداری و مباحث خدمات شهری هزینه می‌شود که طی سه ماهه ابتدایی سال جاری 19 میلیارد تومان به شهرداری ها پرداخت شده است.
,
 
,
نباتی در خصوص فرار مالیاتی، گفت: خراسان‌جنوبی استان کوچکی است و با توجه به اینکه همواره توسط همکاران ما رصد می‌شود مباحث فرار از مالیات در استان کم است اما وجود دارد.
,
 
,
وی ادامه داد: اغلب فرار مالیاتی در خصوص کارت‌های تجاری بازرگانی است. 
,
 
,
مدیرکل امورمالیاتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اقدامات زبادی انجام شده که جلوی فرار مالیاتی گرفته شود، بیان کرد: برخی از صاحبان مشاغل از جمله پزشکان موظف به استفاده از دستگاه کارتخوان در محل کار شده‌اند.
,
 
,
سهم 27 صدم درصدی خراسان جنوبی از وصول مالیاتی کشور
, سهم 27 صدم درصدی خراسان جنوبی از وصول مالیاتی کشور, سهم 27 صدم درصدی خراسان جنوبی از وصول مالیاتی کشور,
نباتی با بیان اینکه سهم خراسان‌جنوبی از وصول مالیاتی در کشور 0.27 درصد است، گفت: سال گذشته از این محل سهم خراسان جنوبی 270 میلیارد تومان بوده که 240 میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است. 
,
 
,
وی اظهار کرد: امسال سهمیه خراسان‌جنوبی از محل وصول مالیاتی کشور 330 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که باید وصول شود.
,
 
,
مدیرکل امور مالیاتی خراسان‌جنوبی ضمن درخواست از هم استانی‌ها برای ارائه اظهارنامه مالیاتی به موقع، بیان کرد: در سال 1396 تعداد اظهارنامه‌های دریافتی صاحبان مشاغل بیش از27 هزار مورد بوده که این تعداد در سال 97 به بیش از 29 هزار اظهارنامه رسیده است.
,
 
,
نباتی افزود: همچنین در سال 1396 تعداد اظهارنامه‌های مالیاتی اشخاص حقوقی بیش از 2500 مورد بوده که برای سال 1397 تا کنون 125 اظهارنامه ارائه شده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ارائه اظهارنامه خودرو الزامی نیست، گفت: در سال 1396 تعداد 18 هزار اظهارنامه و در سال گذشته 17 هزار اظهارنامه ارائه شده است.
,
 
,
58 میلیارد تومان وصول مالیاتی طی سه ماه گذشته
, 58 میلیارد تومان وصول مالیاتی طی سه ماه گذشته, 58 میلیارد تومان وصول مالیاتی طی سه ماه گذشته,
مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: عملکرد سال گذشته از طریق وصول مالیاتی مستقیم و غیر مستقیم 253 میلیارد تومان بوده و طی سه ماهه سال جاری 58 میلیارد تومان وصول مالیاتی داشته‌ایم.
,
 
,
نباتی با اشاره به طرح جامع مالیاتی، اظهار کرد: این طرح در خراسان جنوبی حدود 80 درصد پیشرفت داشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به طور کامل اجرا شود و مودیان بتوانند به صورت آنلاین کارهای مالیاتی خود را انجام دهند.
,
 
,
وی با بیان اینکه به صددرصد پرونده های مالیاتی رسیدگی شده، خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی 1526 برای پاسخگویی به شهروندان در نظر گرفته شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه