اخبار داغ

گزارش دانا از داغ‌ترین‌های فضای مجازی؛

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به بیانات رهبر انقلاب با هشتگ #منطق_مقاومت/ #هزینه‌_تسلیم در برابر دشمن بیشتر است

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به بیانات رهبر انقلاب با هشتگ #منطق_مقاومت/ #هزینه‌_تسلیم در برابر دشمن بیشتر است
کاربران توییترفارسی با هشتگ سازی #منطق مقاومت و #هزینه_تسلیم به بیانات حکیمانه رهبرمعظم انقلاب لبیک گفته و از دولت خواستند که در دیپلماسی خود با طرف های غربی قاطع و استوار در مسیر تحقق آرمان های انقلاب حرکت کنند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنان مهم و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در مراسم سی امین سالگرد بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) بازتاب گسترده ای در  رسانه های داخلی و خارجی  داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

رهبر انقلاب اسلامی با بیان دلایلی به دفاع از منطق مقاومت پرداختند و فرمودند: « بخش اول اینکه #مقاومت واکنش طبیعی هر ملت آزاده و باشرف در مقابل تهدید و زورگویی است. هر ملتی که برای شرف و هویت و انسانیت خود ارزش قائل است وقتی ببینید یکی چیزی را میخواهند به او تحمیل بکنند، مقاومت و امتناع و ایستادگی میکند. خود این یک دلیل مستقل و قانع کننده است.

, .,

بخش دوم اینکه مقاومت موجب عقب‌نشینی دشمن میشود؛ برخلاف تسلیم. وقتی که دشمن به شما زور میگوید اگر شما یک قدم عقب برداشتید او جلو می‌آید بدون تردید. راه اینکه او جلو نیاید این است که بایستید. مقاومت و ایستادگی کردن در برابر زیاده خواهی و باج خواهی دشمن راه جلوگیری از پیش آمدن اوست. پس صرفه با مقاومت است. تجربه خود ما در جمهوری اسلامی هم همین را نشان مدهد. هر جا ما مقاومت و ایستادگی کردیم توانستیم پیش بریم. هر جا تسلیم شدیم طبق میل طرف مقابل حرکت کردیم ضربه خوردیم.

, . , .,

بخش سوم از منطق مقاومت اون چیزی است که من در همین جلسه گفتم این است که مقاومت البته هزینه دارد اما هزینه‌ی تسلیم در برابر دشمن بیشتر است. رژیم پهلوی در مقابل آمریکا تسیلم بود، هم نفت و باج میداد هم توسری میخورد. امروز دولت سعودی هم همینجوره. هم پول میدهد، هم دلار می‌دهد، هم بر طبق خواسته  آمریکا عمل میکند و هم توهین میشوند.»

, .,

کاربران فضای مجازی نیز با هشتگ های #هزینه_تسلیم و #منطق_مقاومت صحبت های مهم و استراتژیک رهبر معظم انقلاب  را به همراه تحلیل ها و نظرات خود در صفحات شخصی خود منتشر کردند.

, #, .,

, ,

, ,

, ,

این دو هشتگ در روزهای 15 و 16 تیرماه به ترند اول توییت فارسی تبدیل شدند.

,

, ,

بیش از 4 هزار نفر با انتشار در حدود 10هزار توییت با هشتگ #منطق_مقاومت و بیش از 60 هزار ریتوییت و بیش از یک هزار نفر با انتشار 2 هزار توییت با هشتگ #هزینه_تسلیم و بیش از 17 هزار ریتوییت در این هشتگ سازی مشارکت کردند.

, #,

, ,

, ,

 

,

2 میلیون و سیصد هزار نفر بیش از 60 میلیون بار از این هشتگ ها بازدید کردند.

,

, , ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه