اخبار داغ

تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی مهاباد ساخته نشده، آب رفت!

تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی مهاباد ساخته نشده، آب رفت!
بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد که پیش از این از سوی مسئولان شهرستان به عنوان بیمارستانی با ظرفیت ۹۶ تخت و خواب معرفی می شد، از سوی مدیر عامل تامین اجتماعی استان به عنوان بیمارستان ۶۴ تخت و خوابه یاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موکریان، وزیر سابق کار تعاون و رفاه اجتماعی هفتم دی ماه سال ۹۶ در سفری چند دقیقه ای به مهاباد کلنگ احداث بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد را بر زمین کوبید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موکریان,

بیمارستانی که قرار بود چند روز بعد از کلنگ زنی و پس از تشریفات قانونی به پیمانکار و اگذار شود، اما اکنون پس از حدود گذشت دوسال از این واقعه تنها حرکت ملموس توسط مسئولان برای اجرای این طرح مهم در سطح شهرستان مهاباد، صرفا به نصب یک تابلو خلاصه شده است.

,

پیگیری های موکریان نشان می دهد که علی ربیعی در سفر سال ۹۶ خود به مهاباد کلنگش را بر زمینی کوبیده که چندین معارض داشته است، معارضانی که علی رغم برگزاری جلسات متعدد با مسئولان شهرستان و انعقاد توافقات اولیه هنوز به حقوق خود نرسیده اند و منتظر اخذ اعتبار وعده داده شده توسط نماینده مجلس برای خرید بخش مورد مناقشه زمین محل احداث بیمارستان مذکور مانده اند.

,

حاشیه های مربوط به احداث این بیمارستان تنها به وجود معارض و تاخیر در آغاز عملیات اجرایی و فیزیکی آن محدود نیست و علی رغم اصرار مسئولان مهابادی بر معرفی این بیمارستان با ظرفیت ۹۶ تختخوابی، طی روزهای گذشته «صادق اسمعیل‌زاده» مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی از ساخت بیمارستان این سازمان در مهاباد به عنوان یکی از مهم ترین پروژه‌های عمرانی تامین اجتماعی در سال‌جاری در سطح استان اشاره کرده اما به جای استفاده از عبارت ۹۶ تختخوابی از آن به عنوان بیمارستانی ۶۴ تختخوابی یاد کرده است.

,

بر اساس که برابر مستنداتی که در اختیار موکریان قرار گرفته موافقت اصولی و مجوز احداث این بیمارستان در دوره نماینده سابق مهاباد در مجلس شورای اسلامی در دو فاز که در فاز اول  ۶۴ تخت و خوابه و در فاز پایانی به ۹۶ تخت ارتقا خواهد یافت، البته در آن زمان به دلیل نبود زمین مناسب مسکوت مانده بود.

,

مهاباد دارای بیش از ۱۰۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی است که در شرایط فعلی از خدمات محدود یک درمانگاه در این شهرستان بهره می گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه