اخبار داغ

به منظور ارائه خدمات در روستاهای محروم چالدران انجام شد؛

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکان بسیجی دانشگاه ارومیه

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکان بسیجی دانشگاه ارومیه
اردوی جهادی دامپزشکان جوان دانشجویان بسیجی دانشگاه ارومیه در مناطق محروم شهرستان چالدران پایان پذیرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نوای چالدران، این تیم دامپزشکی شامل دانشجویان بسیجی دانشگاه ارومیه بوده که به منظور ارائه خدمات دامپزشکی در روستاهای محروم شهرستان چالدران با همکاری بنیاد علوی به این شهرستان اعزام شده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای چالدران,

شناسایی بیماری های دامی و جلوگیری از گسترش این گونه بیماری ها، درمان بیماریهای دامی با توزیع داروی رایگان و آموزش اقدام های پیشگیرانه به دامداران از جمله اهداف مهم حضور این گروه جهادی در این شهرستان بود

,

سرهنگ «باقری» مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفتگو با نوای چالدران گفت: این اردوی جهادی به مدت ۴ روز در شهرستان چالدران برگزار شد که در طول بر گزاری به بیش از ۱۰ روستا سرکشی شد.

,

وی، افزود: در طول این طرح، بیش از ۴ هزار دام سنگین و سبک تحت معاینه قرار گرفتند که از این تعداد بیش از ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین تحت درمان قرار گرفتند.

,

سرهنگ پاسدار «نقشی» فرمانده سپاه چالدران، نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با نوای چالدران، گفت: امسال بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان بسیجی شهرستان چالدران در اردوهای جهادی در زمینه عمرانی ، آموزشی ، فرهنگی و پزشکی شرکت نمده اند که در زمینه عمرانی در حال حاضر بیش از ۱۰ پروژه عمرانی در زمینه های ساخت محرومین ، احداث سرویسهای بهداشتی و حمام و گاز کشی منازل در این شهرستان در دست اجرا می باشد.

,

«جلالی» مدیر طرح های آبادانی و پیشرفت مناطق محروم بنیاد علوی کشور، در مراسم اختتامیه فعالیت های این گروه جهادی با اعلام اینکه بنیاد علوی مدت یک سال در جهت عمران و آبادانی شهرستان چالدران در این شهرستان حضور یافته، افزود: این بنیاد به مدت ۷ سال فعالیت خود را در زمینه های مختلف در این شهرستان انجام خواهد داد

,

در زمینه اجرای این طرح بیش از ۲۵ نفر دانشجوی بسیجی فعالیتهای لازم را انجام دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه