اخبار داغ

فرماندار رشتخوار:

طرح مثلث توسعه اقتصادی بیش از 2000 شغل جدید ایجاد می‌کند

طرح مثلث توسعه اقتصادی بیش از 2000 شغل جدید ایجاد می‌کند
رشتخوار_ خالقداد عرب گفت: با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی تاکنون تفاهم‌نامه 34 طرح در سطح این شهرستان منعقد و پیش‌بینی‌ می‌شود در این راستا بیش از 2194 شغل جدید در این شهرستان ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار رشتخوار با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در رابطه با اقدامات مثلث توسعه اقتصادی در این شهرستان صبح امروز به خبرنگار صبح توس، گفت: در راستای برنامه ریزی جهت ایجاد کسب و کار و اشتغال جوانان، تفاهم نامه سرمایه گذاری با مبلغ 331 میلیارد تومان با پیش بینی اشتغال 2194 نفر در رشتخوار منعقد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه افزود: از 34 طرح اجرای در برنامه مثلت توسعه اقتصادی شهرستان رشتخوار، 22 طرح صنعتی، 7 طرح کشاورزی و 5 طرح خدماتی  می‌باشد.

,

 

,

فرماندار رشتخوار همچنین در رابطه با نحوه برنامه ریزی و اجرای این طرح گفت: شهرستان رشتخوار از بین ۵۹ معین اقتصادی در استان خراسان رضوی در بحث مثلث توسعه اقتصادی رتبه نخست استان را در این طرح کسب کرده است.

,

 

,

وی در ادامه اظهار داشت: با کمک معین اقتصادی شهرستان 13 دستگاه ماشین آلات سنگین کار تسطیح جاده های بین مزارع بخش جنگل که خواسته دیرینه کشاورزان بوده است را اجرا می کنند، همچنین 16 صندوق خرد روستایی در حوزه سپاه پاسداران و الباقی در حوزه بخشداریها در روستاها راه اندازی شده است و درخصوص پروژه های فولادی شهرستان انشالله در شهریورماه جاری و هفته دولت شاهد افتتاح پروژه عظیم فولاد قائم امید نور رشتخوار که خواسته بحق مردم و جوانان عزیز هست، باشیم.

,

 

,

وی در پایان یاداور شد: از طرح های دیگر اجرای توسط معین اقتصادی این بوده که بناست تعدادی دام داشتی از افغانستان وارد کشور شود و توسط دستگاه های اجرایی جهاد کشاورزی و نهاد حمایتی کمیته امداد توزیع شود و با توجه به اینکه شغل اصلی مردم این منطقه کشاورزی و دامداری است انشالله بتوانیم اشتغال پایداری را برای مردم بوجود آورده و از برکات معین اقتصادی بهره مند شویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه