اخبار داغ

استاندار اردبیل:

امنیت بسیارخوبی در استان حاکم است/ هراسی از جنگ اقتصادی نداریم

امنیت بسیارخوبی در استان حاکم است/ هراسی از جنگ اقتصادی نداریم
استاندار اردبیل گفت: مطالعات آسیب های اجتماعی باید تسریع شود و در این امر باید عزم جدی داشته باشیم تا بتوانیم پیشگیری های لازم را انجام دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،بهنام جو استاندار اردبیل اظهار داشت: ابلاغیه های که به دهیاری ها و فرمانداری ها در رابطه با پیشگیری از جراعم و آسیب های اجتماعی در سطح استان اردبیل صورت گرفته است یک حرکتی است پیشیگرانه که به کاهش پرونده های قضایی نیز کمک می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه امنیت کنونی استان اردبیل به پاس زحمات شبانه روزی دستگاه های قضایی استان به دست آمده است افزود: باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم خود باشیم تا از فشارهای که هم اکنون بر دوش مردم عزیزمان هست کاسته شود.

,

بهنامجو با اشاره به رونق تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان سطح استان اردبیل گفت: ما از جنگ اقتصادی حراسی نداریم و بحمدالله ظرفیت های های که استان اردبیل دارد می تواند به خوبی از سد این فشارهای اقتصادی بر بیایید.

,

وی گفت: برنامه ریزی های لازم برای افرایش تولید و اشتغال در سطح استان انجام شده است و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه