اخبار داغ

گزارشی از آخرین وضعیت زلزله در مسجد سلیمان

افزایش تعداد زخمی ها و مداوای سرپایی آنها/ تخریب 165 واحد مسکونی

افزایش تعداد زخمی ها و مداوای سرپایی آنها/ تخریب 165 واحد مسکونی
زمین لرزه 5.7 ریبشتری در مسجدسلیمان، تاکنون یک کشته و 20 زخمی برجای گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب؛ زمین لرزه‌ای به قدرت 5.7 ریشتر،  مسجدسلیمان را به لرزه درآورد. این زلزله در ساعت 11 و 30 دقیقه دقیقه و در عمق  17 کیلومتری زمین رخ داد. نزدیک‌ترین مکان‌ها به کانون زمین‌لرزه مسجدسلیمان با فاصله 19 کیلومتری، قلعه خواجه با فاصله 29 کیلومتری و ایذه با فاصله 37 کیلومتری از مرکز زلزله بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کانون زمین لرزه ۵،۷ ریشتری پیش از ظهر روز دوشنبه در خوزستان منطقه گلگیر در ۴۵ کیلومتری مسجد سلیمان اعلام شد. این روستا در ۴۵ کیلومتری از شهر مسجد سلیمان و دارای حدود هفت هزار نفر جمعیت است.
 
,
,
,
گزارش‌های اولیه از ترک برداشتن و فرو ریختن برخی دیوارها در کانون زلزله حکایت دارد. گفتنی است این زمین لرزه در بیشتر مناطق خوزستان از جمله شهرستان‌های اهواز، آبادان، شوشتر، ایذه، دزفول و شوش نیز احساس شد.
,
 
,
 
,
20 مجروح و یک فوتی
, 20 مجروح و یک فوتی ,
 
,
حیدر حجتی نیا  در تشریح آخرین خبرهای زلزله شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: در پی وقوع چند زلزله امروز در این شهرستان یک پیرمرد به دلیل ترس و اضطراب ناشی از زلزله شدید دچار سکته شد و جان خود را از دست داد.

وی افزود: در پی از زمین لرزه‌ها نیز 20 نفر از اهالی شهرستان دچار آسیب‌دیدگی شده که مراکز درمانی منتقل شدند، طبق گزارشات اعلام شده نیز جراحات آنها سطحی بود و مشکلی حادی در این زمینه برای آنها به وجود نیامد.

فرماندار شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه در زمینه خسارات به دام خساراتی گزارش نشد بیان کرد: تیم‌های امدادی و کارشناسی بحران شهرستان برای بازدید از میزان خسارات و کمک به اهالی مناطق آسیب دیده به آنجا اعزام شدند.

حجتی‌نیا با اشاره به وارد شدن خسارت به یک جاده روستایی گفت: راه روستای جر یک نیز در پی زمین لرزه‌های امروز مسدود شد و تیم‌های امدادی و راه‌سازی به محل اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه در زمینه خدمات برق، آب، گاز و تلفن در شهرستان هیچ مشکلی وجود ندارد اضافه کرد: بیش از 50 درصد از منازل مناطق روستایی دچار خسارت شده‌اند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
قطعی برق در مسجدسلیمان
, قطعی برق در مسجدسلیمان,
 
,
سرپرست شرکت توزیع برق خوزستان گفت: «در مسجدسلمان به دلیل ریزش ساختمان‌ها بر شبکه فشار متوسط منطقه، بخشی‌از خطوط برق‌رسانی و فیدرها مشکل‌دار شده‌اند.

وی افزود: هفت فیدر از میان ۲۸ فیدر توزیع برق منطقه با قطعی روبه‌رو شده و تیم‌های عملیاتی مشغول به تعمیر آن‌ها هستند.
,
,
,
 
,

جبار کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان  نیز  با بیان اینکه در پی وقوع زلزله در تا کنون به 165 واحد مسکونی در شهر مسجدسلیمان خسارت وارد شد، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی اولیه از این 165 واحد مسکونی 65 واحد از 20 تا 50 درصد دچار تخریب شدند. همچنین یکصد واحد مسکونی دیگر نیز دچار ترک خوردگی شدند.

 

, جبار کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان  نیز  با بیان اینکه در پی وقوع زلزله در تا کنون به 165 واحد مسکونی در شهر مسجدسلیمان خسارت وارد شد، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی اولیه از این 165 واحد مسکونی 65 واحد از 20 تا 50 درصد دچار تخریب شدند. همچنین یکصد واحد مسکونی دیگر نیز دچار ترک خوردگی شدند., جبار کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان  نیز  با بیان اینکه در پی وقوع زلزله در تا کنون به 165 واحد مسکونی در شهر مسجدسلیمان خسارت وارد شد، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی اولیه از این 165 واحد مسکونی 65 واحد از 20 تا 50 درصد دچار تخریب شدند. همچنین یکصد واحد مسکونی دیگر نیز دچار ترک خوردگی شدند., جبار کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان  نیز  با بیان اینکه در پی وقوع زلزله در تا کنون به 165 واحد مسکونی در شهر مسجدسلیمان خسارت وارد شد، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی اولیه از این 165 واحد مسکونی 65 واحد از 20 تا 50 درصد دچار تخریب شدند. همچنین یکصد واحد مسکونی دیگر نیز دچار ترک خوردگی شدند.,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه