اخبار داغ

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح کشور:

کلید پیروزی نظام اندیشه مقاومت است/ دشمنان نمی‌توانند فرهنگ مقاومت را تحلیل کنند

کلید پیروزی نظام اندیشه مقاومت است/ دشمنان نمی‌توانند فرهنگ مقاومت را تحلیل کنند
مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: بن مایه اندیشه مقاومت در انقلاب اسلامی ایران، عالمانه و دین مدارانه است و این فرهنگ کلید پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگی است که دشمنان به راه انداخته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سردار بهروز اثباتی، مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح کشور ظهر امروز در جمع بسیجیان خراسان شمالی اظهار کرد: در عصر امروز وضعیتی که در دنیا حاکم شده آنچنان تحولی را بوجود آورده و صف بندی هایی را ایجاد کرده که دنیا در شرایط جنگ قدرت قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

سردار اثباتی تصریح کرد: امروز قطب بندی های دنیا تغییر کرده و بلوک بندی های جدیدی در دنیا بوجود آمده است.

,

وی گفت: در حال حاضر وضعیت دنیا اینگونه است که در یک سمت تمام استکبار و در سوی دیگر تمام جریانات مقاومت صف بندی کرده اند و آنچه که هر یک از دو طیف را می تواند به پیروزی نزدیک کند، ابزار قدرت است.

,

وی افزود: سرانجام آن نظامی می تواند باقی بماند که با اقتدار کامل خود را ترویج کند، دشمن را خوب بشناسد، بهترین روش مقابله را انتخاب کند و با اقتدار وارد میدان شود و بجنگد.

,

سردار اثباتی در ادامه با اشاره به کشور ایران، اعلام کرد: در حال حاضر نیروهای مسلح کشور در شرایط جنگ نرم در محیط رزم قرار دارند که به آن صلح مسلح گفته می شود.

,

وی همچنین با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری " که برای رسیدن به اقتدار باید تمام توان بالفعل کشور را تجمیع کرد"، گفت: در همین راستا، فرماندهان بسیجی کشور وظیفه دارند که خیل بسیجیان را تولید کنند.

,

وی افزود: بسیجیان نیز در میدان نبرد باید صبور، محکم و ایستا و در رزم اندیشه می بایست بصیر باشند.

,

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح کشور همچنین رصد، آگاهی از اسناد بیانیه گام دوم انقلاب، تکیه بر فرهنگ مقاومت، امید آفرینی برای نسل جوان و حضور موثر در جنگ رسانه ای را از دیگر وظایف اقشار بسیجی دانست.

,

وی در بخش دیگری از سخن خود با اشاره به فرهنگ مقاومت اظهار کرد: اندیشه مقاومت یک اقدام انفعالی و از سر ضعف نیست بلکه این اندیشه و فرهنگ فعالیت برای حل کردن و دور زدن مشکلات و رسیدن به هدف است.

,

وی همچنین با یادآوری این مطلب که عده ای می گویند مقاومت یعنی عقب گرد به دوران کهن، اعلام کرد: این تعبیر یک تهمت است و این تهمت به علت نداشتن معرفت و ناآشنایی با فرهنگ انقلاب اسلامی است.

,

سردار اثباتی تصریح کرد: ذات مقاومت تلاش و جهاد است درحالیکه دنیا این فرهنگ را در درون باور انقلاب اسلامی نمی فهمد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه در عصر امروز فرهنگ مقاومت و راهبرد اقتصاد مقاومتی در کشور زاده اعمال تحریم های علیه ایران است، عنوان کرد: اندیشه مقاومت نظریه عالمانه و دین مدارانه امام خمینی بنیان گذار انقلاب اسلامی است و دشمن نمی تواند این نظریه را تحلیل کند و این همان کلید پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

,

وی همچنین خاطر نشان کرد: مطلوب اصلی فرهنگ مقاومت بازدارندگی است و این به آن معنا است که نظام مهندسی ذهنی دشمن را تغییر می دهیم تا دشمن از تصمیم خود باز بماند.

,

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح کشور افزود: به طور نمونه مردم این سرزمین در اوج سختی اقتصادی، حماسه های 22 بهمن را خلق کرده اند.

,

سردار اثباتی در خاتمه به جوانان بسیجی کشور توصیه کرد: جوانان برومند بسیجی ایرانی هر یک باید یک رسانه باشند و در هر کجا که نفوذ و رخنه دشمن در حوزه فرهنگ و دین را مشاهده کردند از طریق فعالیت رسانه ای با این تهاجمات مقابله کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه