اخبار داغ

ورزشکار محجبه یزدی:

ورزشکاران محجبه در مسابقات بین‌المللی در کانون توجه هستند/به ورزش کردن باحجاب انس گرفته‌ام

ورزشکاران محجبه در مسابقات بین‌المللی در کانون توجه هستند/به ورزش کردن باحجاب انس گرفته‌ام
ورزشکار محجبه یزدی عنوان کرد:در مسابقات بین‌المللی به بانوان محجبه نگاه ویژه‌ای می‌شود که به‌هیچ‌عنوان بد و آزاردهنده نیست و مایه افتخار بانوان محجبه ورزشکار نیز هست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، هم‌زمان با تشدید سیاست‌های حجاب ستیزانه کشورهای غربی  و تهاجم هماهنگ و برنامه‌ریزی‌شده و بسیار گسترده دشمن برای از بین بردن اهمیت مسئله حجاب، چند سالی است که حضور ورزشکاران محجبه در مسابقات بین‌المللی ورزشی بیش‌ازپیش موردتوجه قرار می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

اهمیت حضور و مطرح‌شدن بانوان محجبه ورزشکار به حدی است که مقام معظم رهبری حضور ورزشکاران در میدان‌های بین‌المللی با حفظ اخلاق و روحیه جوانمردی و رعایت جوانب شرعی را تبلیغ جهانی ارزش‌ها و صفات برجسته یک ملت دانسته‌اند و فرمودند: یکی از این موارد، حضور بانوان و دختران ورزشکار با رعایت حجاب شرعی، در میدان‌های بین‌المللی است که اقدامی فوق‌العاده، و بسیار مهم و باارزش است.

,

همچنین ایشان می‌فرمایند:هنگامی‌که یک زن مسلمان ایرانی و دارای حجاب، بر سکوی قهرمانی می‌ایستد و همه را وادار به تکریم می‌کند، کار باعظمتی انجام‌شده است و همه باید قلباً، قدردان زنان ورزشکاری باشند که باحجاب و متانت و وقار در میدان‌های بین‌المللی ورزشی حاضر می‌شوند.

,

***بانوی محجبه یزدی بر روی سکوی قهرمانی جهان

, ***بانوی محجبه یزدی بر روی سکوی قهرمانی جهان, ***بانوی محجبه یزدی بر روی سکوی قهرمانی جهان,

ساناز اروندی یکی از ورزشکاران محجبه موفق یزدی است که در کارنامه خود قهرمانی متعدد جهانی و کشوری را دارد و مدال‌های رنگارنگ را در سطح مسابقات ملی و بین‌المللی را کسب کرده است.

,

آخرین افتخارآفرینی این بانوی یزدی در رقابت‌های ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران در تورتوسای اسپانیا بود که توانست با پیروزی در رقابت‌های انجام‌شده مقام سوم این دوره مسابقات جهانی را به خود اختصاص و گردن‌آویز برنز را کسب کند.

,

, ,

این ورزشکار موفق در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به  طعم شیرین داشتن حجاب بر روی سکوی قهرمانی در مسابقات بین‌المللی گفت: در مسابقات جهانی تنها تیمی که باحجاب در مسابقات شرکت می‌کرد تیم ایران بود که این موضوع نه‌تنها برای ما مزیت بود بلکه احساس غرور خاصی را برای تیم به همراه داشت.

, یزدرسا,

اروندی با اشاره به اهتمام ویژه ورزشکاران زن ایرانی به رعایت حجاب در مسابقات عنوان کرد: در مسابقات بین‌المللی به بانوان محجبه نگاه ویژه‌ای می‌شود که به‌هیچ‌عنوان بد و آزاردهنده نیست و مایه افتخار بانوان محجبه ورزشکار نیز هست. به‌طورکلی در مسابقات بین‌المللی ورزشکاران محجبه در کانون توجه هستند که این موضوع اهمیت حجاب بانوان ورزشکار را می‌رساند.

,

*** به ورزش کردن باحجاب انس گرفته‌ام

, *** به ورزش کردن باحجاب انس گرفته‌ام, *** به ورزش کردن باحجاب انس گرفته‌ام,

وی بابیان این‌که حجاب نماد مقدس یک زن مسلمان است خاطرنشان کرد: رعایت حجاب در مسابقات نه‌تنها محدودیتی برای من نداشته بلکه من سعی می‌کنم در هر شرایطی در زمین و زمان مسابقه حجابم حفظ شود و به‌نوعی به ورزش کردن باحجاب انس گرفته‌ام.

,

این قهرمان جهان تأکید کرد: حجاب و عفاف است که بانوی مسلمان ایرانی را متمایز کرده است و با توجه به اهمیت و جایگاه حجاب باید آن را حفظ کرد. با همین حیا و عفت است که می‌توان جامعه‌ای متمایز و امن برای همه به‌ویژه بانوان داشت.

,

اروندی حضور بانوان محجبه بر روی سکوی قهرمانی را بسیار باارزش دانست و عنوان کرد: یک بانوی موفق محجبه می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای سایر بانوان باشد چراکه این بانو با حفظ حجاب و اصول شرعی مسیر موفقیت را نیز طی کرده است.

,

انتهای پیام/ق

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه