اخبار داغ

با اعزام 500 نفر انجام شد؛

آغاز طرح ملی اردوی جهادی انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان در مناطق سیل‎زده

آغاز طرح ملی اردوی جهادی انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان در مناطق سیل‎زده
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: اعزام دانش‎آموزان انجمن اسلامی از ۱۲ استان کشور در قالب طرح ملی اردوهای جهادی انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ حسین تاریخی در آیین افتتاحیه طرح ملی اردوی جهادی طلایه داران خدمت ویژه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزن سراسر کشور در مناطق سیل‎زده آق قلا،اظهار کرد: دانش آموزان انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزی در فصل تابستان به عنوان فعالیت‎های تابستانه در مناطق سیل‎زده حضور می‎یابند و به مردم مناط سیل‎زده کمک می‎کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛, گلستان ما؛,

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: در مجموعه انجمن اسلامی تلاش کردیم ساماندهی این دانش‎آموزان را انجام دهیم و در استان‎های گلستان، لرستان و خوزستان بتوانیم خدمت‎رسانی متمرکز را انجام دهیم.

,

تاریخی با بیان اینکه محور فعالیت‎های ما در مناطق سیل‎زده مدارس خسارت دیده از سیل هستند، یادآور شد: امید داریم با همت دانش‎آموزان انجمن اسلامی این مدارسی که از سیل خسارت دیدند را بازسازی و مرمت کنیم.

,

وی گفت: از روز گذشته اعزام دانش‎آموزان انجمن اسلامی به مناطق سیل‎زده آغاز شده است و در حال حاضر برخی دانش‎آموزان انجمن اسلامی در مدرسه شهید مرادگلدی مدنی آق‎قلا و دو مدرسه در پل دختر حضور یافتند و با همکاری آموزش و پرورش به فعالیت‎های عمرانی  می‎پردازند.

,

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از برنامه ریزی اعزام 500دانش آموز انجمن اسلامی به مناطق سیل زده خبر داد و  یادآور شد: در حال حاضر 12 استان را برای اعزام به مناطق سیل‎زده ساماندهی شدند و گروه‎های جهادی آنها بین 20 تا 50 نفر است و در مدت پنج الی  هفت روز به کمک‎رسانی در مناطق سیل‌زده مشغول هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه