اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه میاندوآب:

آرامش روانی، فردی و اجتماعی از آثار مهم حجاب است

آرامش روانی، فردی و اجتماعی از آثار مهم حجاب است
مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: حجاب و عفاف در جامعه سبب پایداری و دوام نهاد مقدس خانواده و آرامش اجتماع وشخصیت زن در جامعه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منیژه وکیلی زاده در گفت و گو با زرین خبر، با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، اظهار کرد: به مناسبت هفته حجاب و عفاف برنامه های متنوعی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران در شهرستان میاندوآب برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی، افزود: برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری، جشن میلاد حضرت معصومه(س) و جشن دهه کرامت، مسابقات ورزشی و فرهنگی از جمله این برنامه ها است.

,

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، گفت: هم چنین در راستای گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، تجمع و پیاده روی «مدافعان حریم خانواده» در میاندوآب برگزار می شود.

,

وی، با بیان اینکه نابودی عفت و حجاب در جامعه اسلامی یکی از توطئه های اصلی دشمنان است، تصریح کرد: تلاش برای نابودی بنیان خانواده و تغییر سبک زندگی اسلامی و از بین بردن حیا وعفت عمومی، از جمله اهداف دشمنان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

,

وکیلی زاده ، با اشاره به اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت، اظهار کرد:  حجاب و عفاف در جامعه سبب پایداری و دوام نهاد مقدس خانواده و آرامش اجتماع وشخصیت زن در جامعه می شود.

,

وی، همچنین با بیان اینکه آگاه سازی بانوان و دختران در جامعه نسبت به اهداف شوم دشمنان یکی از وظایف ما است، افزود: دشمنان با جنگ نرم و امروزه با استفاده از شبکه های اجتماعی و بستر فضای مجازی، شخصیت و کرامت دختران را مورد هدف قرار داده اند و لذا بانوان باید با حفظ حجاب و عفاف خود، در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه