اخبار داغ

با هدف بهره‌برداری در فضای تشکلات دانشجویی

جزوه "تشکیلات دخترانه" برای اولین بار منتشر شد

جزوه "تشکیلات دخترانه" برای اولین بار منتشر شد
سامانه‌ مدیریت تشکلهای دانشجویی "کالک"، به منظور ثبت تجربیات ارزشمند دانشجوهای فعال در تشکل و اشتراک‌گذاری آن‌ها با یکدیگر برای اولین بار در حوزهی بانوان جزوه‌ "تشکیلات دخترانه" را منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جزو‌ه "تشکیلات دخترانه"، با توجه به جایگاه خاص زن در تشکیلات و نگاه تمدنی ویژه‌ای که انقلاب‌اسلامی نسبت به بانوان دارد و نیز بعلاوه اقتضائات خاص ایشان، برای انجام کار تشکیلاتی، جمع‌آوری و نگارش و تدوین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ثبت تجربیات از دختران بسیج دانشجویی کشور، گام بزرگ و نخستی است که "تشکیلات دخترانه" در این زمینه برداشته تا بعد از آن با ثبت تجربه از بانوان سایر تشکل‌های دانشجویی این حرکت رو به جلو و بزرگ در مسیر تکامل و تعالی خود، رونده و پیشتاز باشد.

,

نتیجه‌ مصاحبه با بیش از 40دانشگاه مطرح و شاخص در کشور و نیز دریافت قریب به 200تجربه‌ی تشکیلاتی از آنها در زمینه‌ای "جذب - نقش‌آفرینی - مدیریت" ویژه‌ی دختران، انتشار جزوه‌ی "تشکلات دخترانه" است.

,

مجموعه‌ی "کالک" در نظر دارد تا در گام‌های بعدی خود به ارائه‌ی راهکار به جهت مرتفع کردن، دغدغه‌مندی و رشد سطح فعالیت بانوان فعال در تشکلات دانشجویی بپردازد تا این فضایی که کمی بوی گم شدگی هویت دختران را می‌دهد بهبود پیدا کند.

,

جزوه‌ی ارزشمند "تشکیلات دخترانه" را می‌توانید با مراجعه به سایت "کالک" در آدرس www.kalk.ir دریافت کنید و یا برای دریافت مستقیم بااین محتوای تشکیلاتی به آدرس https://kalk.ir/doc/package/1055/ مراجعه فرمایید.

, www.kalk.ir, https://kalk.ir/doc/package/1055/, https://kalk.ir/doc/package/1055/,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه